FuzzBot (9 / 11 stap)

Stap 9: codering


Omdat we afgewerkte montage van de FuzzBot, hebben wij de code toevoegen! Als u nog niet hebt gedownload van de Arduino IDE (Integrated Development Environment), moet u dat nu doen. Download de nieuwste versie, en kies uw OS.

Ik heb vooraf de manifestatiecode van FuzzBot, die gebruikmaakt van de Ping-sensor te vermijden obstakels.

De code is gebaseerd op zowel de ZumoMotors als de Ping-bibliotheek, die hieronder zijn opgenomen.

De bibliotheken te installeren: de ZumoMotors en Ping bibliotheken gestoken in de omslag van bibliotheken op Mac of PC. Op Mac, het moet in documenten > Arduino > Bibliotheken, en als er niet, maak een map met de naam 'libraries'. Op PC, vind de folder van de bibliotheken die in documenten moet > arduino-1.0.4 > bibliotheken. Slepen en neerzetten van beide mappen van de bibliotheken in de map 'libraries'.

Ik moedig u om te controleren de opmerkingen in de code, om te zien wat de code doet. Het is een vrij eenvoudige schets, en het is gemakkelijk te vangen op. Als u meer wilt weten over hoe de code werkt, laat een reactie hieronder.

Uploaden van de Arduino

Geniet van!

Gerelateerde Artikelen

Qtechknow Robot hindernissenparcours

Qtechknow Robot hindernissenparcours

Hebt u ooit gedacht aan het beheren van uw FuzzBot draadloos? Wilt u een real - life videospel maken? Wilt u meer informatie over de tech achter NFC en RFID? -de Qtechknow Robot hindernissenparcours hoe - aan gids is voor jou!Gelieve te stemmen voor