Stap 7: Tijd om te spelen!
Zodra u hebt gemaakt van alle spelers en beslist welke vier (twee elk team) hebben Fizzbits u bent klaar om te spelen. Hier zijn de enkele regels maar voel je vrij om te verbeteren:
Elke menselijke speler mag vijf spelers van papier op de worp, waarvan er twee Fizzbits (dit zijn de Fizzbots) moet bevatten. Wie won de toss begint met bezit op hun eigen 30 yard-lijn. Ze hebben drie kansen om te rijden de bal 10 werven vooruit. Beide menselijke spelers moeten hun spelers line-up in twee lijnen, met drie aan de voorkant en twee achter (zoals in het diagram). Waar de Fizzbots zijn gepositioneerd binnen deze formatie is aan elke speler. Voordat het spel begint moeten beide menselijke spelers hun Fizzbots Houd in positie.
De menselijke speler die team heeft de graven van de bal naar beneden uit drie en alle Fizzbots worden vrijgegeven op hetzelfde moment. Het spel eindigt als de Fizzbot die de bal volledig out of bounds (met beide voeten), loopt indien ze omvallen, als ze de tegengestelde endzone tegenkomt, of wanneer alle de Fizzbots stoppen met bewegen. Aan het einde van het spel moet de Fizzbots opnieuw geladen en de formaties opnieuw instellen. Als binnen de drie pogingen die de bal wordt gedreven meer dan 10 werven afgelopen de oorspronkelijke beginpositie krijgt het team drie meer kansen om door te gaan 10 werven van waar de bal gestopt. Als ze niet verder tien werven binnen de drie pogingen draait de bal naar de tegenstander. Na een touchdown begint de tegenstander met de bal op eigen 30 yard-lijn met. Touchdowns zijn laatst waard 6 punten en spelen zo lang als u laten wilt. Als u denkt dat deze regels kunnen worden verbeterd Neem contact: Hallo [at] thecraftyrobot.net