Stap 19: Ontwerpen de Shells voor de borst, schouders en en benen
Helaas, wanneer de zendspoel klaar was de rest van de outfit was nog verre van volledig. Bruce en ik had gewerkt aan alle drie de componenten van de outfit gelijktijdig en er was nog veel meer te worden gedaan op de borst en benen. Het maken van deze twee stukken was een lang en ingewikkeld proces dat begon met het ontwerpen en modelleren van de 3D afgedrukt schelpen die zou diffuus licht en huis de LEDs die de glasvezel verlichten. Dit alles werd gedaan ongeveer een maand eerder terug in het comfort van mijn eigen studio.
Ik ben nog steeds relatief nieuw voor 3D-modellering, dus een heleboel mijn proces lomp impliceert rond in Fusion 360, proberen om te zien wat ik kan bereiken met de tools die ik ken.
Ik begonnen met het maken van deze shells door het tekenen van een aan-schaal schets van wat de borst shell zien van bovenaf eruit zou.
Ik vervolgens gescand van deze schets en het importeren in de Fusion 360 als een bijgevoegde doek.
Ik de basisvorm gemaakt door achtereenvolgens kleinere contouren van de shell op verschillende vlakken, schetsen en vervolgens lofting tussen hen in de sculpting omgeving van Fusion en verdikking van de shell gemaakt door het hok.
Toen ik ging terug naar de modelleeromgeving en snijd in de shell te maken van de gestreepte secties.
Ik wilde de schelpen van de schouder worden dieper, en hebben een meer gebogen vorm dan de borst shell zodat ze over de curve van de schouder passen zou. Ik nam een kopie van de borst shell model, het omhoog gesneden en het samengevoegd in de vorm die ik wilde. Achteraf, moeten ik waarschijnlijk ben net begonnen met de schouder shell model, verse omdat alle snijden en elkaar zetten een beetje een puinhoop maakte. Maar het werkte nog steeds vrij goed.
Voor het been maken schelpen ik nam de schouder shell, en het model zijwaarts gestrekt een beetje dan geschaald het neer op de drie maten die ik voor het been wilde.
Ik heb een test voor de shell van mijn borst in een paar maten eerst om te zien hoe het eruit zou zien en hoe zou het het licht diffuus afgedrukt. (Ik zal je vertellen hoe ik dat deed in de volgende stap). Na dat ik het veranderd naar de juiste grootte en gaten voor de glasvezel te voeden in toegevoegd. en naaien gaten, die ik uiteindelijk niet nodig. Ik moest voor de schouder shells, ruimte laten voor de vezels te voeren samen met de lederen strengen die ze zouden gaan om door middel van geweven worden. Dus maakte ik deze gaten nogal groot en elliptisch. Op de benen maakte ik kleine gaatjes aan weerskanten van de shell gebruiken om deze als bijlage toevoegen.
Om eerlijk te zijn, veel meer van plan zou zijn ingegaan hoe ik de schelpen gehecht zijn en hoe de LEDs in hen passen. Op dit punt ik liep uit de tijd, en proberen om te controleren of ik snagged een plaats op de begeerde Objet printers voordat ik vertrekken voor de playa moest, dus ik had net mijn laatste delen zonder degelijke test en iteratie afdrukken te maken van een keuze.