Stap 3: Het maken van de grond, rivieren, meren, enz.
Land/Water: ik om niets maar eilanden, dan sluit ze in gigantische land massa's. Doen wat je wilt. In elk voegde ik meren en rivier lijnen die uiteindelijk meander geraakt de Oceaan. Er zijn lijnen rond enkele van de eilanden om aan te geven van de golven.
Bergen: een omgekeerde V met een zigzag-anker over in de buurt van de top voor de sneeuw GLB. Overal heeft een berg! De volgen elkaar of zijn volledig los staat van anderen.
Boten: een driehoek zeil en een gedeeltelijke rechthoek. Variëren uw zeilen en vormen, dat is alles wat die ze werkelijk zijn - met elkaar verbonden vormen. Sommige boten worden geparkeerd (ik weet zeker dat er een beter woord daarvoor) en hun zeilen liggen. Geen driehoek.
Beestjes: Ik doe een zeemonster en een octopus. Nessie is deel in en uit het water, de octopus in maar kijken zoals uit.
Kastelen en dorpen/huizen/vuurtorens: Ik gebruikte een fijne omver te werpen permanent marker voor deze, want ze delicaat zijn. Het kasteel is een andere rechthoek met een toren aan elke kant. De steden zijn bosjes van huizen, een driehoek op de top van een vierkant. Vergeet niet! Sommige mensen zijn kluizenaars, verplaatsen ze ver van de beschaving. Ze hoeft niet die druk.
Ankers en schat: Ik denk dat de ankers zijn scheepswrakken maar echt ik dacht dat ze zag er goed uit allemaal voorbij. De schatten zijn schedel vormige grotten, moet er veel van beide in geval de piraat verloren en moet een plan b.
Andere: Palm bomen, mensen, etc. Ik die op geschilderd en de markers niet gebruiken, tenzij ik meer definitie nodig. Het is goed om het hier en nu van plan daarvoor maar ik graag zien wat ik het gevoel dat als ik ga samen met dit. Want dit een kaart is wilde ik extra scheuren in het all over the place. Duidelijk gevaar waar misschien de kaart of misschien het water zelf is.