Stap 2: Assembleer Hardware
Laten we beginnen met het assembleren van de materialen van de hardware.
Aansluiten van de LED 's
- Steek de USB-kabel in de Arduino en op de computer
- Sluit de 5 LED-lampjes op de digitale pennen 2, 3 (groen) 4, 5 (geel) en 6 (rood)
- verbinding maken met een jumper van digitale GRND tot breadboard
- Sluit 5 jumpers van digitale pennen 2-6 op Arduino aan langere benen van de LED op breadboard
- Sluit 5 weerstanden van de GRND op het breadboard aan de kortere benen van de LED
Aansluiten van de drukknop
- stroom GRND naar breadboard aansluiten
- gebruik 10K Ohm weerstand GRND verbinden met een been van drukknop
- digitale pin 12 verbinden met dezelfde pincode van drukknop
- Macht 5V verbinden met tegenovergesteld been van drukknop
De gekozen kleuren zijn bedoeld om het maken van een visuele representatie van het geld besteed. Groen, geel en rood hebben universele connotaties, vooral wanneer in volgorde getoond. In deze configuratie, groene geeft aan dat een binnen het toegewezen budget is, geel betekent dat een de limiet nadert, en de rode LED geeft aan dat de begroting is besteed. Dit is een interessante manier te expliciteren van de informatie die dit apparaat portretteert, meer. Vanwege het verschil in kleuren, kunnen verschillende aannames worden gemaakt door anderen de informatie zien. In deze stap werkten we via DiSalvo de idee van projectie op de manieren dat het ontwerp van dit apparaat met betrekking tot de kleuren gekozen, een set van toekomstige gevolgen kan vertegenwoordigen. Elke kleur van de LED boodschap een andere. Bijvoorbeeld, kan hebben een groene LED verlicht uitoefenen een gevoel van 'safeness', een gevoel van voorzichtigheid en rood geel een gevoel van alarm en zelfs gevaar. Ontwerpen van het apparaat op deze manier konden we weten dat technologieƫn in verschillende ruimtes een invloed kunnen hebben op de soorten interactie en sociale betrekkingen die individuen die dit apparaat dragen kunnen tegenkomen.