Stap 13: Routering - andere
Hier zullen we route uit het kanaal waarin de bout reist.
U moet de Dremel en de beitel.
21A
-In stap 9, u 3 gaten geboord. De laatste twee gaten werden 1,25" uit elkaar. Het is deze twee gaten die we verbinding met een route maken.
-Een verticaal gecentreerd lijn tekenen tussen die twee gaten.
-Het trekken van een parallelle lijn naast de middenlijn, 0,25" weg, aan de kant die het dichtst bij de S4.
-Een andere parallelle lijn trekken * 0,5" uit de buurt van de lijn u trok in de laatste stap, aan de kant die het dichtst bij de S4. (* Als je hex bout hoofd breder is dan 0,5", de lijn dienovereenkomstig aanpassen).
-2 horizontale lijnen te tekenen op de buitenste randen van de gaten, kruising van de S2 naar S4.
-De sectie die u hebt gemarkeerd af met alle deze lijnen moet enigszins lijken op een telefoon. Dit is het gedeelte dat u zal worden routering.
-Volg de zelfde methode voor routering zoals we in de vorige stappen gebruikt.
-De gaten zijn opzettelijk gecompenseerd door 0,25" te geven de hex bouten iets te 'vangen' en om hen een plek om te 'zit' in. Vanwege dit, probeer te laten zoveel materiaal mogelijk, terwijl nog steeds de bouten te reizen via het kanaal.
-Licht zand.
21B:
-Met S1, naar boven, een verticaal gecentreerd lijn tekenen tussen de twee gaten.
-Het trekken van een parallelle lijn 0,25" uit de middenlijn. Tekenen aan de kant die het dichtst bij de S4.
-Trek een andere lijn 0,5" uit de buurt van de lijn die u in de vorige stap, aan de kant die het dichtst bij de S4 trok.
-2 horizontale lijnen te tekenen op de buitenste randen van de gaten, kruising van de S2 naar S4.
-Volg de zelfde methode voor routering zoals we in de vorige stappen gebruikt.
-Licht zand.
(Optioneel voor 21A-B) U kunt de kwadratuur van de binnenste hoeken van de 2 gaten met behulp van de beitel. Dit is niet noodzakelijk, maar het zal helpen de bouten blijven op hun plaats als het lijkt te verplaatsen rond teveel en slip.