De ziekte absorber is een interactieve machine voor kinderen. De betekenis van deze machine is een spel (Tikkertje) dat heeft gemoderniseerd. Het spel is over het begrip van sommige ziekten op een leuke manier.
De invoering van het spel:
Er is 1 (de arts die de schutter worden zal) wie zal schieten sommige goede bacteriën te microben (kinderen rennen) de kids die rond de tank lopen zijn sommige bacteriën die niet willen helen. Dat is waarom de arts heeft om te schieten sommige goede bacteriën om te genezen van die kinderen. Zodra de arts bacteriën hebben geraakt de jongen, zal hij zal genezen worden en een partner van de arts (kunt labelen met de arts).
Nadat de jongen is neergeschoten, moet hij de bacteriën in de absorptiefles gebracht. De teller telt 1 punt voor de arts.
Wanneer het spel is afgelopen, de arts zal tellen elk microbe dat is geabsorbeerd door de schokdemper en zijn totale aantal punten zal tellen.
In deze stappen gaan we uitleggen u het proces van dit model.
c.2007
Alle ideeën, concepten, tekeningen, foto's, video's, de documenten, affiches, opmerkingen, mock-up schaalmodellen, prototypes en machines die worden ontwikkeld in het kader van MijnComputer zijn het eigendom van MijnComputer vzw. Het gebruik door onbevoegden en/of dupliceren van dit materiaal zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van MijnComputer vzw is strikt verboden. MijnComputer vzw is een social profitorganisatie die bevordert de creativiteit, ondernemerschap, open onderwijs en stam in het onderwijs.