Stap 11: Start uw raketten!
Ga naar een mooi groot veld, dat is uit de buurt van een heleboel droge penseel en weg van de bevolking. Het vinden van een plek die heeft:
Open gebied - het is zeer belangrijk dat u start uw model raketten in open gebieden, uit de buurt van huizen en bedrijven. Het is aanbevolen om gebruik van een open veld, zoals een boerderij of atletisch gebied. Zorg ervoor dat u eerst om toestemming vragen.
Zelfs grond - start uw raketten vanaf een niveau platform en altijd rechtop. Als het lanceerplatform wordt gekanteld slechts een paar graden je raket kon omhoog beëindigen verschillende honderd voeten weg. Vliegen je raket op een 90 graden, zal loodrecht hoek bieden de maximumhoogte uit uw raketmotoren.
Procedure starten:
Volg alle algemene veiligheidstips hier: http://www.wikihow.com/Launch-a-Model-Rocket-Safel...
- Wanneer de kust duidelijk is en je klaar om te starten, voegt de sleutel in de draagraket en zet hem rechts, zal de Arduino schoen opwaarts en een geluid wordt afgespeeld.
- Gebruik de knop om de countdown - 1 seconde - 2 minuten.
- Flip de tuimelschakelaar op, de oranje/geel zou schijnen die aangeeft dat het systeem is gewapend.
- Druk op de rode arcade-knop om te beginnen met de lancering.
- Wanneer de countdown hits wordt 0, huidige verstuurd naar de ontsteking terwijl de zoemer brandt en de raket zal uit blast! Als het niet tijdens die 8 seconden blast. Wacht ongeveer 5 minuten voordat het naderen van het lanceerplatform (hebt u wellicht een dode motor of de ontsteking brak - ze zijn fragiel!).
GELIEVE TE OEFENEN VEILIGHEID EN UITERSTE VOORZICHTIGHEID EN TOEZICHT ALS ONDER 18 - IK BEN NIET AANSPRAKELIJK VOOR ALLES WAT JE DOET.