Dit instructable ontstond vervulling de project-eis van de Makecourse bij de Universiteit van Zuid-Florida (www.makecourse.com).
Sinds ik jong was was mijn favoriete deel over te gaan naar een spel arcade de "klauw kraan Machine." Ik was brainstormen projectideeën voor ongeveer een week voor mijn Makecourse project en kon niet komen met iets. Ik was op een arcade één dag met mijn jongere neven en leerde hen hoe om te spelen met de klauw kraan machine. Vervolgens sloeg het me. Ik besliste te nemen van een spin off van mijn geliefde spel voor mijn project. Want dit mijn eerste tijd omgaan met 3D-modellering en 3D-printen was, die heb ik besloten om mijn project 2-dimensioneel te nemen een meer simplistische benadering en met een magneet in plaats van een klauw. Echter, ik gebruikte dezelfde fundamentele principes voor mijn project.
Om mijn project te leven, ik voor het eerst gebruikt Autodesk inventor 3D-model het ontwerp. Vervolgens afgedrukt ik 3D-de delen met behulp van de makerbot-software. Ik gebruikte ook een Arduino micro-controller voor de bediening van de motoren, joystick, LCD scherm en de nabijheid sensor voor mijn project. Na een paar maanden van planning, ontwerpen en implementeren van, "The Magneto kraan" kwam tot leven!
Hier is een clip van mijn project in actie. Genieten :)