Stap 6: Het toevoegen van de structuurmap.
Nu, terug in de Blender, selecteer het gevest van je wapen. Boven in het tabblad hulpprogramma's aan de rechterkant van het scherm, selecteer het tabblad met de texturen (moet een geruite doos).
Wij willen een tweede textuur aan hetzelfde materiaal als de houten structuur toevoegen. Om dit te doen, klik op één van de andere geruite vakken in de lijst met uw houtstructuur en druk op de knop Nieuw.
Een hele lijst met opties moet worden weergegeven (u al weet dit als u een eerdere textuur hebt toegevoegd). Wij willen de structuur aan een afbeelding zijn, dus als het niet reeds geselecteerd, klikt u op het Type balk en klik op de optie "Afbeelding of film".
Vervolgens omlaag in het hulpprogramma voor het image, klikt u op de knop "Openen", navigeer naar uw structuurmap en openen!
Whoah! Uw gevest ziet er raar nu, nietwaar? Zoals het bleek zwart-wit! Dat komt omdat we nog niet het optreden als een normale nog gemaakt.