Stap 6: Volledige code (origineel w / opmerkingen)
% retourneert intelligentie en uitlating van verklaringen op basis van nabijheid aan de kat
% intelligentie = m * x + b en rood
% uitlating = -m * x + b en blauw
d = abs (input (' invoeren van nabijheid aan de kat in voeten: '));
Als d < 1
fprintf ('\nThis dicht bij een kat, je intelligentie is negligible\nand de uitlating van uw verklaringen is op een hoge. \n')
DISP ('(u '' RE A KITTY!)')
elseif d > = 20
fprintf ('\nThis verre van een kat, je intelligentie is niet ongunstig affected\nand de uitlating van uw verklaringen is op een minimale. \n')
anders
intelligentie = 100/d-5;
uitlating =-100/d +105;
x = 20:-1:.01;
y = 100*(1./x);
% intelligentie
perceel (x,-y + 105, 'r')
as ([1 20 0 100])
Wacht even
% uitlating
perceel (x, y-5, 'b')
Legend ('Intelligentie', 'Uitlating van Statements', 'locatie', 'beste')
Wacht even
% uitlating punt
perceel (d, intelligentie, 'bo')
Wacht even
% intelligentie punt
perceel (d, uitlating, 'ro')
xlabel ('menselijke nabijheid aan de kat (voeten)')
ylabel('Magnitude')
fprintf ('\nAt deze intelligentie bereik: \n\nYour is %d %% van de norm\nYour verklaringen zijn %d %% inane\n', floor(inanity), ceil(intelligence))
einde