Stap 5: De aanpak van de individuele eenheden -> Paper Craft
De huidige set van unfolders die er zijn niet echt geschikt voor de complexe schalen geometrieën gemaakt hier. Het is beter om het ontvouwen van de base-vorm, en breng het juiste aantal exemplaren in het programma van de vector-tekening van uw keuze.
1. Triangulate: papier niet heel goed
maken. Dus gezicht dat is voldoende gedraaid moet worden opgesplitst in driehoeken, die altijd vlakke *. Gebruik Mesh -> Triangulate opdracht zijn om automatisch te doen, of multi gesneden gebruiken om handmatig te doen.
2. exporteren Base-vorm: Thats allen een behoeften, de base-shape bevat alle informatie over hoe vertakking wordt uitgevoerd. Exporteren als stl.
3. ontvouwen: ontvouwen. Zie voor meer info.
4. lay-out in Vector tekening programma: Maak geschaald kopieën van de basis vorm, in dit geval zijn er twee verschillende schaalfactoren, en voor elk nieuw exemplaar moet tweemaal worden gekopieerd en elke kopieën geschaald respectievelijk
5. knippen, vouwen en lijmen
* In het soort geometrische spaties is Maya gebouwd in/op/rond.