Stap 1: Beeldhouwen de rugzak
Predator kostuum Carl Toti contact met mij via de Hunter's Lair, willen weten of kon animatronics toevoegen aan een replica Predator rugzak en hij was het creëren van kanon. Ik geloofde dat het kan worden gedaan zodat we begonnen samen te werken aan het project en we vrienden heb sindsdien.
Carl is een extreem getalenteerde beeldhouwer en een absolute perfectionist. Hij wilde gewoon te maken van een replica rugzak en kanon-hij wilde hen om zo accuraat en trouw aan de oorspronkelijke film items als mogelijk-dat bleek geen sinecure. De Predator rugzak en kanon zijn vrij complexe film rekwisieten en er was echt een hoop documentatie beschikbaar over hoe de originele rekwisieten werden gemaakt, laat staan enige echt goede close-up foto's van de originele rekwisieten. Carl zou besteden bijna vijf jaar op zijn zoektocht naar Predator nirvana, stukjes informatie verzamelen zoals Sonett, voortdurend re beeldhouwen om er nauwkeuriger op het origineel. Maar er waren altijd gebieden zijn beeldhouwen die waren twijfelachtig, omdat hij nooit kon foto's van de originele rugzak vinden en kanon ontleend aan de rechte hoeken, dat zou hem geven wat hij nodig had om te zien.
Dan... betalen vuil!
Fast forward een paar jaar. Carl kreeg een lucky break-twee personen toevallig op de juiste plaats op het juiste moment. Art Andrews (hij loopt de Replica Prop Forum - beter bekend als The RPF, evenals The Hunter's Lair en de gedeukte helm) en vriend George Frangadakis konden verkrijgen van meerdere foto's van de originele rekwisieten en leveren ze aan Carl. De foto's bleek een enorme hoeveelheid detail die hij had niet vóór en tijdens het gezien zou vereisen een uitgebreide herziening van zijn sculpt, zou het de moeite waard.
Toen kreeg ik de rugzak die ik kon niet geloven it-het was echt een van de meest indrukwekkende prop replica's die ik ooit had gezien. De foto's doen gewoon niet rechtvaardigheid.
Hier is hoe Carl gemaakt de rugzak-
Gereedschap en materialen
Crock pot
Clay sculpting tools
Schuimkern
Huis gebouwd roto-caster
http://www.Amazon.com/Chavant-NSP-medium-Tan-Case/DP/B005V0WEDU
2 gallons Smooth-op beroerte tin op siliconen basis
http://www.Smooth-on.com/index.php?cPath=2_1113_1135
2 gallons Smooth-On Plasti-Paste II voor de moeder schimmel
http://www.Smooth-on.com/Urethane-plastic-a/c5_1120_1346/index.html
1 gallon Smooth-op glad-Cast 300 gieten hars
http://www.Smooth-on.com/Urethane-plastic-a/c5_1120_1209/index.html
Van Carl:
"De sculpt begon met een dichte schuim trekken van de romp armor die moesten worden gebeeldhouwd en gegoten eerst (natuurlijk). Ik geconstrueerd dan een kern van schuim en warme lijm kern skelet welke klei aan heel mooi stokken. Ik gebruikte het middellange NSP klei Chavant, die komt in blokken van 10 pond die ik in mijn crock pot smelten. De fysieke eigenschap van de klei is zodanig dat het is gemakkelijk om te werken met als warm, en veren leuk. Als het afkoelt, wordt het harder, waardoor het ideaal voor machine-achtige delen omdat u eigenlijk lijnen en groeven in, enz snijden kunt.
Ik de sculpt gevuld met "greeblies" (een term in de opbouw van wereld voor klein detail items prop) ik verkregen model tank kits, evenals met een heleboel hen aangepaste afgedrukt van Scott Andrew's 3D-printer voor precies de wedstrijd die ik niet vinden kon, zoals gezien in de verwijzing foto's. Vooral moest de rugzak en kanon scherm nauwkeurig. Ik de rugzak in plaats op mijn etalagepop met borstel-op siliconen, gevolgd door een Plasti-Paste moeder schimmel op de top van dat gegoten.
Als dat niet genoeg was, had ik toen om erachter te komen hoe het bouwen van een roto-caster groot genoeg zijn om werpen de darn thing!"
Chavant NSP is een zwavelgehalte gratis klei-als uw clay zwavel in het en het heeft komt in aanraking met een siliconen mal materiaal die de siliconen mal niet zal genezen. Dus zodra de sculpt klaar is moet u het schimmel. Voor grote items zoals deze rugzak een moeder schimmel is de weg te gaan als een grote doos schimmel zou onpraktisch - een vak type schimmel zou het gebruik van een enorme hoeveelheid siliconen molding compound en het zou uiterst zware. Een moeder schimmel is een soort schimmel die beschikt over een silicone laag omgeven door een stijve rug (vaak genoemd een jas) - soms de steun is glasvezel of gips maar in dit geval Plasti-Paste werd gebruikt als een grote pleister back schimmel echt zwaar kan zijn.
Zodat de schimmel eerst worden afscheid lijnen gemaakt op de sculpt met behulp van karton of dunne houten stukken-dit helpt de mal opdelen in meerdere secties, die samen kunnen worden vastgeschroefd. Volgende siliconen molding compound is geborsteld op de sculpt-het begint met een dun laagje gevolgd door een zwaardere laag (een verdikkingsmiddel wordt toegevoegd aan de siliconen.) De dunne laag is geborsteld op het eerste, dus het alle kleine details in het oppervlak van de sculpt vangen zal. De dunne laag kunnen lucht die is gevangen om te ontsnappen aan in de vorm van belletjes - als u penseel op een dikke laag de lucht kan niet ontsnappen en u kunt eindigen met een heleboel onvolkomenheden in het oppervlak in uw deel van de cast. Terwijl het silicone is genezen zitten er kleine stukjes van siliconen van oude mallen op het oppervlak, vorming van sleutels. Deze sleutels zal helpen het silicone op zijn plaats te houden tegen de strakke back-ups maken zodat alles op één lijn staat precies goed wanneer je naar hars gegoten in de mal.
Zodra de silicone is uitgehard is een stijve steun materiaal toegepast. Nadat de steun is uitgehard zijn extra secties van de sculpt gevormd met behulp van hetzelfde proces. Wanneer de extra secties molding moet een schimmel release agent (in dit geval Vaseline) worden toegepast op de mal afscheid lijnen zoals siliconen aan zichzelf vasthouden zal. Zodra alle secties hebben zijn gegoten worden gaten geboord door de rigide back-bouten inpasbaar alle schimmel secties om elkaar te houden. Vervolgens wordt een gat gesneden in de mal zodat de hars kan worden gegoten-Gieten van de rugzak gebruikt ongeveer 96 oz gieten hars. Nadat dit is gebeurd de mal kan worden genomen uit elkaar en de sculpt wordt verwijderd uit de schimmel en de schimmel is klaar voor het gieten in de roto-wiel.
De roto-wiel was nodig omdat er geenszins tot slush gegoten-de schimmel is gewoon te groot en te zwaar om te proberen te houden in uw handen - de schimmel klaar om te werpen weegt meer dan 50 ponden. De roto-wiel draait de schimmel in een frame-binnen-per-frame-vergadering, dus zodra je de hars giet in je spin de schimmel en krijg je een mooi zelfs hars wanddikte in uw afgewerkte gieten. De rugzak en de dekking voor de med kit gebied werden gedaan met behulp van afzonderlijke mallen. De rugzak is volledig hol te verminderen van gewicht en bieden ruimte voor elektronica, alsmede een nauwkeurige med kit toekomstige scherm.