Stap 2: Stap 2: programmeerbare gedeelte
Een machine is nutteloos als het niet kan reageren. De programmering is van vitaal belang en is als het leven van een computer. Zonder programmering die het zelfs niet reageren. Dus je hebt de programmering doen mooi voor de dingen uit te werken zo goed als u wilt. Zodra u een nieuwe klasse hebt gemaakt, typt u in deze regels code (ik zult verstrekken alsmede uitleg):
importeren van java.awt.Robot;
importeren van java.awt.AWTException;
importeren van java.awt.*;
importeren van java.awt.event.KeyEvent;
openbare klasse tabblad {}
openbare statische nietige leiding (koord [] args) gooit AWTException {}
Vertraging
Robot robot = nieuwe Robot(); robot.delay(5000);
voor (int i = 1; ik < = 10 / * Opmerking: verandering 10 TO ANY nummer van TABBLADEN AS YOU WANT * /; i ++) {}
robot.delay(500); Het vertraagd door.5s zodat het lijkt alsof iemand is de opening van de tabbladen.
robot.keyPress(KeyEvent.VK_CONTROL); Snelkoppeling is CTRL + T; Dus hier zijn we CTRL ingedrukt.
robot.keyPress(KeyEvent.VK_T); "T"-toets wordt ingedrukt.
robot.keyRelease(KeyEvent.VK_CONTROL); We zijn het vrijgeven van CTRL. Wij vasthouden niet CTRL na alles.
}
}
}
Nadat u hebt getypt in deze lijnen, hit compileren in de linkerbovenhoek.