Stap 7: Het toevoegen van kleur aan uw Model
Als u uw 3D-model wilt te grijs, dan kunt u deze stap overslaan, weet daarnaast ik dit proces werkt bij het importeren van bestanden van de Blender, ik heb niet geprobeerd het met andere software.
Dus zodra u tevreden met schalen en alles bent, klik op de "Materialen"-map binnen de map "Qualcomm Augmented Reality". Je ziet een heleboel bollen met verschillende namen. Aangezien in Blender ik vier verschillende materialen gemaakt, zijn er vier bollen met het label "Material.0..." Ik kon de namen zijn gewijzigd terwijl u werkt in de Blender, maar niet. Klik op één van de (in dit geval) vier bollen en wijzig de kleur in het venster "Inspecteur" zoiets als het was in de Blender (net onder en rechts van de "Main Maps" er is een grijze rechthoek met een druppelaar pictogram ernaast). Voor degenen die gedownload moet het bestand die ik je maakte raden en controleren welke materiaal behoort tot welke delen. Ik wil mijn materialen eenvoudig te houden terwijl u werkt in de Blender, omdat het maakt het eenvoudig bij het toevoegen van de kleuren in de eenheid. Ik heb niet geprobeerd om het even wat complexe nog, noch de materiële opties eenheid geeft u.