Stap 3: Instellen van eenheid
Zodra alle downloads zijn voltooid is het tijd om te beginnen met het maken van de magie! Ik voegde uw foto's terugvinden en duidelijkheid voor wat er worden geklikt moet/gesleept, ze zijn ook geannoteerd ingeval de zijn van orde/beschrijven wat ze zijn voor
Open de eerste download, dat de eenheid-programma is en klik op nieuw project. Het zal u vragen om een naam voor het project maken, dit deel is aan jou. Er zullen ook enkele opties hieronder, gewoon negeren die waardoor ze op de standaardwaarde.
Zodra het nieuwe project is gemaakt, ga naar uw downloads en dubbelklik op de eenheid van de Vuforia-extensie (download 2). Eenmaal geklikt moet brengen u terug naar eenheid met een nieuw venster in de linkerbovenhoek (foto 2). Laat alle controles zoals ze zijn en klik op importeren. Zodra gedaan, moet u een bos van nieuwe mappen herberg het bodemvenster onder het tabblad projecten.
Binnen het "activa" map klikt u op de map met de naam "Qualcomm Augmented Reality". Dit is wat is gewoon geïmporteerd. Nu binnen de Qualcomm-map klikt u op kiezen "Prefabs."
Nu moet er blauwe dozen een één map (foto 5). Klik en sleep het vak "AR Camera" en zet het neer op het center-venster (de knop met de rasters, thats het kijkvenster waar zie je alles bij elkaar komen). Het maakt niet uit waar u neerzetten, zolang het is in het venster het goed. Het tweede vak we de "ImageTarget" nodig, en net als de ene, slipjacht en waterdruppel overal.
In het linker venster is de boom van de hiërarchie. Klik met de rechtermuisknop op de "belangrijkste camera" daar en verwijder deze. Het is niet nodig omdat een nieuwe "AR Camera" is toegevoegd. Eenmaal gedaan met deze stap, uw scherm moet lijken op de laatste foto: een witte grided veld en een hiërarchie boom met drie objecten daarin.