Stap 7: Productie mechanismen en individuele danser Bases
Basswood
5.5" van ¼" dowel5.5 "van ¼" stokje
3" van ¼" stokje (Apollo's verbinding met motor)
2,5-inch houten deuvel ["diameter x2 (voor schuine versnelling knie ondersteunt)
. wire wrap 25" voor elke as (als een stopper)
Wire-wrap
Tekenreeksen
Paraffine en grafiet
Houtlijm
Tools:
Houten kotter
3D-printer
Boor
Laser cutter
Sander
Voor het springen Artemis, gesneden elliptische cam en opbouwen van de kubus blok met lindehouten. Onze sjabloon voor een 3-inch hoog door 1 inch breed elliptische cam met center gat is opgenomen in dit Instructable. Voor het blok van de kubus, Knip een 0.375 inch groove in een houten kubus, of een vergelijkbare structuur opbouwen door gelaagdheid dunnere stukken hout. Onze kubus blok is 1 x 1 in x 1,25 in afmetingen met een groef 0.375 inch. Boor het gat voor de uitbeeldde ondersteunt stick halverwege diep in de kubus. Het fabriceren van vak naar huis de cam en kubus blok. Zand van de rand van de cam en de binnenkant van de kubus blok en controleer of paraffine of grafiet toepassen voordat de cam, as en stokjes om te laten het spin zacht.
Voor het spinnen van Apollo, 3D-print een paar van de schuine versnellingen met knie connector. Voor schuine gears gebruiken we nycdesigner van thingiverse.com blauwdruk hier gevonden. Omdat de motor voor Apollo horizontaal zit en draait rond de x-as en wij willen Apollo staan rechte en draai rond zijn y-as, moeten we veranderen de richting van de beweging van de versnelling door de afgeschuinde gears gebruiken. Zodra u hebt afgedrukt de versnellingen en knie-connector moet u boor een gat door één arm van de verbindingslijn van de knie, voortzetting van de 3D-gedrukte gat helemaal door naar de andere kant. Dit is om ruimte voor de deuvel steun die in het bezit van de connector in de plaats, de uiteinden van die zijn bereikt in de muren van de huisvesting box zelf te maken. Zorg ervoor dat u dit gat rechte!
Bouwen om te lossen twee dansers aan elke mechanica, buiten vak. Ten eerste staan twee muren, die heeft een gat aan weerskanten van het laten van de as passeren, aan het hout onder. Na lijmen bodem en zijwanden, invoegen van een houten deuvel fabriceren cam met een middelste gat hiervan voor Artemis en fabriceren van de twee 3D gedrukte versnellingen voor Apollo. Na het fabriceren van assen en buiten doos, betrekking hebben op het einde van de horizontale as te positiebepaling met draad wrap, ook binnenkant van as met draad vastmaken zodat het niet aan de kant te zetten.