Stap 3: De Arduino schets
Hoewel de Arduino zeer veelzijdig is en een heleboel verschillende dingen kunt doen, is het aan de gebruiker om deze aan het meeste gebruik maken van het programma te kunnen. Mijn huidige versie van de schets is gekoppeld.
Ik heb gebruikt software ontdendering in plaats van hardware ontdendering dus minder solderen en aansluitingen, dus ik het pakket kleiner houden kan. Voor degenen die nieuw voor dit soort dingen zijn, is ontdendering waar u de bestrijding van de mechanische gevolgen van een ingedrukte drukknop.
Debounce tutorial - een uitstekend artikel dat het allemaal duidelijk voor mij, dank u maakte
Een ding ik heb geprobeerd doen is het creëren van een functie voor de debouncing als de schets vrij lang met alle debouncing code geschreven in vele malen is. Tot nu toe is de functie nog in ontwikkeling.
De basisstructuur van de schets is de hoofdlus controles de drie knoppen en loopt van de leds als ze zijn ingesteld op uitvoeren. De 7-segment displays zijn voortdurend op en elke keer via de hoofdlus worden genoemd. Er zijn 2 functies, één voor het weergeven van de 7-segment displays waarmee ook wordt bijgewerkt met de LED's, plus nog een voor het instellen van de 7-segment displays.
Ik ben ook van plan over het toevoegen van meer aan de installatieroutine zodat alle de LED's en segmenten plus geluid worden gecontroleerd om te beginnen met.
Geüploade nieuwste versie V2 25/10/2014