Stap 5: Laatste Roundup
Just gonna snel uitleggen de hoofdlus nietig-functie in de code te dekken hoe het hele systeem samenwerkt.
We beginnen met het opruimen van alle LEDs to get rid van eventuele anomalieën gemaakt bij het opstarten. De speler persen dan de voetschakelaar aan het spel beginnen. Dit wordt aangegeven door het spelen van de eerste zoemer melodie. Volgende de doel-lus wordt uitgevoerd; Dit kan worden ingesteld op het zo vaak als u wilt uitvoeren. De lus roept de functie van de doelgroep en wacht op u om hit/te voorkomen dat het raken van het doel en retourneert vervolgens een tijd of een signaal aan het einde van uw spel (je raakt een vriend). Wanneer de lus heeft zijn beloop, zoemer eind tune speelt en afhankelijk van uw prestaties, ofwel een fail-scherm wordt weergegeven of uw tijden, die zijn van een knevel gevoorzid door de voetschakelaar.
Dus uiteindelijk gebouwd, moet u een circuit iets zoals in de foto's. We namen het omlaag naar de kelder te geven het een degelijke test schieten van de video.
We gingen op te maken van een nieuwe tribune voor het scherm (in de video, veel gelikter) en met een beetje meer tijd zou naar de wijzigen van het ontwerp om de draden schoon te maken. Na enkele 6 uren van het testen vonden we hebben ook enkele punten die we lichtjes zouden wijzigen, maar dat zal wachten op versie 2.0. Onze resident airsoft guru was verslaafd na een paar minuten en speelde rond 15 rondes in een poging om te breken de een tweede barrière.
Wij wil erkennen de OOMLOUT.co.uk website en tutorial bladen die met de ARDX kit en ook de makers van de arduino en Gemeenschap voor een fantastische tool en de basis voor uw hulp bij krijgen sommige ideeën die er zijn gekomen. Dank u
Dank u ook voor de lezing dit instructable, we hebben hard gewerkt om dit alles gebouwd en geschreven rond het werk van onze universiteit en het is goed om te weten mensen zijn op zoek naar het. Wij blij met feedback en advies en wij hopen dat u onze poging hebben genoten.
Seb en Sam