Stap 1: LED vergadering
In dit project gebruikte ik 6 LEDs (in principe kleine gloeilampen) om de visuals voor het spel. Ik regelde ze rood, rood, groen, groen, blauw, blauw. LED's, echter, kunnen blazen als ze met macht overbelast bent. Dientengevolge, moeten LEDs in overeenstemming zijn met weerstanden. Op mijn breadboard gaf ik elke draad van een LED uitvoer pin twee genummerde rijen. Een is voor de inkomende stroom (J) gekoppeld worden aan een been van een weerstand van 220 ohm (I) (met het label rood, rood, bruin). De tweede rij is voor het andere been van de weerstand (F van de volgende rij) te worden gekoppeld aan de draad (J van die dezelfde rij) die wordt uitgevoerd op de anode(long leg) van de LED. De cathode(short leg) van de LED dan moet worden geaard. Is het voordelig om de kolom van uw breadbord label negatief op de grond op je Arduino, zodat u het voor elk element van het spel gebruiken kunt draad. Ik heb genoten van de esthetiek van de zes parallelle weerstanden en het gehouden mijn kleine boord georganiseerd. Op het einde met de werkelijke LEDs vond ik het makkelijkst te zetten alle van de kathoden in een genummerde rij (23), zodat zij een grond kon delen. Elke anode nodig heeft zijn eigen rij, zodat ik de anoden om te bereiken dat elk van de drie rijen boven de kathode rij gebogen. Het ziet er niet grote unfiddled met maar met een beetje meer buigen de LEDs kunnen in een perfecte lijn. Ik kan me niet voorstellen dat mijn rangschikking de meest efficiënte is, maar de resulterende helderheid en de prestaties van de LED's was aanvaardbaar en evenwichtig.
Zoals u in een van de foto's zien kunt, gebruikte ik een meerderheid van één rij van I/O pinnen.