Stap 1: Onderzoek, doelstellingen, doelstellingen
- Hebben 5 verschillende actiepunten voor elk kanaal (10 knopen)
- Zoeken via lus punten en hen aan/uit te schakelen voor elk kanaal (6 knoppen)
- High pass filter voor elk kanaal, en een knop om te schakelen aan/uit (2 knoppen, 2 wijzerplaten)
- Navigatie (1 dial, 2 knoppen)
- Een knoop moeten raken voor uitfaden vertraging effect op elk kanaal (2 knoppen)
- Een paar knoppen om te activeren airhorns & monsters... cos iedereen houdt van een airhorn! (3 knoppen)
Dat gaf me een totaal van 25 knoppen (met kleurcode), en 3 roterende wijzerplaten. Ook het moest worden "plug & play", wat betekent dat ik steek hem kon gewoon in de USB- en het zou klaar zijn om te gaan (geen faffing) rond met extra software of voedingen.
Ik heb een paar avonden trawlvisserij het internet kijken naar gidsen over hoe andere mensen hen gemaakt. Degene die ik waarschijnlijk meest van geprofiteerd waren...
- http://shiftmore.blogspot.co.uk/2010/01/Quick-and-Dirty-Arduino-Midi-over-USB.html
De grote les die ik leerde was dat Arduino hardware was ik van plan over het gebruik van niet genoeg digitale ingangen voor 25 knopen, en daarmee een andere manier helemaal buiten me. was.. en om eerlijk te zijn Arduino was waarschijnlijk voorbij me ook!
In plaats van het leren van een geheel nieuwe vakkennis, heb ik besloten dat ik zou het beste uit de circuits uit een bestaande MIDI-controller te rippen en gewoon solderen mijn eigen knoppen & knoppen in plaats van degene die al er. Ik kreeg eenmalige ebay voor £33.
Ik heb de arcade-knoppen van hier. Ik heb ongeveer £30.