Stap 1: onderdelen
De eerste stap is het ontwerpen van uw app. Sleep de componenten op ontwerper
in de bovenstaande afbeelding aan uw kijker. De namen die worden weergegeven in uw vak onderdelen afwijken van mijnen, omdat mij mijn componenten op basis verdopen van wat ze doen. Er zijn vraagtekens de opties van de component in het palet. Als je je muis overheen wordt een beschrijving van de component weergegeven.
GEDETAILLEERDE INSTRUCTIES
1. Maak een Canvas en veranderen de breedte en de hoogte-eigenschappen tot 300 om te beginnen. U kunt de afbeelding wijzigen om alles wat die je wilt (krijgen foto's van het web).
2. Als u wilt toevoegen het bewegende molletje Maak een sprite afbeelding. Sleep het enige waar op het canvas. Stel de eigenschappen als volgt:
Foto: Kunt u de afbeelding naar alles wat die je wilt (krijgen foto's van het web)
Ingeschakeld: gecontroleerd
Interval: 500 (het interval hier, maakt niet uit want het molletje de snelheid nul is: het gaat niet vanzelf.)
Rubriek: 0 de kop maakt niet uit hier, want de snelheid 0 is.
Snelheid: 0.0
Zichtbaar: gecontroleerd
Breedte: Automatische - de pixels naar wens aanpassen
Hoogte: Automatic-aanpassen de pixels als nodig
3. Maak een tekstlabel. Noem het ScoreLabel. De tekst ingesteld op "Score:---".
4. Maak een knop. Hernoem het ResetButton. De tekst op "Reset" instellen.
5. Optioneel: Maak een gezonde component. Hernoem het lawaai. Dit onderdeel zal het apparaat trillen telkens ze score spelers maken.
6. Maak een klok-component. Hernoem het Mole Timer. Haar TimeInterval op 500 milliseconden om te maken het molletje verplaatsen van elke halve seconde instellen Zorg ervoor dat de TimerEnabled wordt gecontroleerd.
7. nu het doek breedte en lengte te vullen octrooi te wijzigen.