Stap 4: Software of laten we de magie
a. beginnen met het maken van een map met de naam "SMS_RELAY_controller_light".
b. download de "c-uGSM kickstart voor Arduino" van c-uGSM CODE monsters en UTILITIES, of "d-u3G-kickstart voor Arduino" uit de d-u3G-CODEVOORBEELDEN en hulpprogramma's als u het d-u3G-schild. Product IEME en uw e-mailadres die is verplicht om uit te voeren van de download.
c. unzip het archief en kopieer "cuGSM_basic_lbr.h", "cuGSM_basic_lbr.ino", "cuGSM_SMS_lbr.h" of "cuGSM_SMS_lbr.ino" ("du3_basic_lbr.h", "du3G_basic_lbr.ino", "du3G_SMS_lbr.h" of "du3G_SMS_lbr.ino" - 4 d-u3G gebruikers) bestanden naar de map eerder gemaakt.
d. Download (rechts klikken en opslaan als … in de vorige map gemaakt) de Arduino-code van de link hieronder:
De parameters van de code instellen
Ten eerste, is het Aanbevolen om te controleren van de ondersteunde SMS getalnotatie door uw NMO (netwerk mobiele operator), handmatig of met behulp van onze kickstart toepassing (het gedownloade pakket met de benodigde bibliotheken).
Bewerken van de "SMS_RELAY_controller_light.ino" (Dubbelklik op het bestand; dit zal worden geopend door de ARDUINO omgeving). Schrijf in uw mobiele nummer van geautoriseerde op regel 19 ( telefoonnummer variabele wijzigen).
U kan bewerken, ook:
- de SMS-commando's en de SMS antwoordberichten op lijn 31, 32 en 33. Controleer berichten lengte bewerkt en de grootte van deze variabelen aanpassen.
- Als u de c-uGSM schild -opmerkingsregel 17 gebruikt. Niet moet dit als u het d-u3G schild.
- Als u een printplaat met 2 Relais, lijn 21 te commentariëren. Niet moet dit als u 2 planken met elk 2 Relais.