Stap 3: Deel 1: de verhouding van de Model wiskundig artikel!
Dit eerste deel is niet echt dat moeilijk, en alleen vereist aantal vaardigheden met fundamentele werkplaatsgereedschap, naaien en zelfs elementaire chemie.
Eerst is alles over mijn Beemo gebaseerd op het papier knippen uit plannen geboden door Cartoon Network op de website van Adventure Time. Ik heb altijd wist dat ik wilde plaatsen een Game Boy Color-systeem in hem zodra ik klaar was, zodat hij echte Nintendo spellen spelen kon, dus ik het model moest dus het Game Boy-systeem niet alleen gemakkelijk passen zou maar, vanwege het feit dat BMO eigen scherm rechthoekige vs van de Gameboy innerlijke vierkante scherm, wist ik dat ik deze could't maken hem te groot en omslachtig en het afleiden van de gaming. Dus besloten heb ik om deze alles gebaseerd op de hoogte rondom zwarte rand van de Gameboy Kleur (dat is ongeveer 2 1/4 '' hoog).
Nu, de huidige op papier model lichaam is rond 1 1/2 '', met een schermhoogte van 1/2 ''. De gewenste hoogte voor het scherm is 2 1/4 '' . Dus, na enkele snelle berekeningen, ik geschat dat de uiteindelijke hoogte van de Beemo lichaam zou rond 5 1/2 '' tall. En dan na enkele pritining van vallen en opstaan, ik gebruikt Microsoft Paint om deze het gehele model met 330 procent.
Dus ja, deze de papieren model met 330 procent in MS Paint, of totdat je een totale hoogte van ongeveer 5 1/2 ''.