Stap 17: Bouw van de controller
Hoewel Beemo front geconfronteerd met besturingselementen, afgezien van het begin en de uitgezochte knopen we al gesoldeerd heeft op in de vorige stap, gebruik Finn en Jake zelden hem als een apparaat van de hand gehouden in tegenstelling tot een miniatuur televisie - Wired Remote-computerspelsysteem. Het is een soort van grappig omdat een heleboel mensen voor Video Game maand bedrade systemen hebben genomen en waardoor ze de hand gehouden, ik doe precies het tegenovergestelde.
Dus voor de Beemo controller lichaam gebruikte ik de tweede Acryl Plastic Container om alles binnen huis. Vervolgens nemen uw fonze kleine drukknoppen , evenals de twee lange drukknop schakelaars en schik ze op het elektronische circuit bord. De 4 kleine drukknoppen moet worden geregeld in de vorm van een Nintendo D-Pad, en de twee langere knoppen gebruikt zal worden voor A en B. Opnieuw Beemo de joystick controller, uiteindelijk heb ik het nemen van de D-Pad joystic van een oude Game Boy Advance gezichtsmasker, die maakt gebruik van 4 verschillende pinnen die gebruikt worden om te drukken tegen de control pad. Knip alleen de joystick en meet vervolgens het tegen de twee plastic rode drukknop caps op de printplaat, ervoor zorgen dat u voldoende ruimte hebt maar het is nog steeds klein genoeg om binnen de kunststoffles behuizing.
Verbind vier draden afkomstig uit een van de D-Stootkussen drukknop leidt, terwijl de anderen afzonderlijk vastgesoldeerd aan elk van de 8 geïsoleerde bedrading voor bedrading. Dit zal dienen als de Grond draad en Signaal draad, respectievelijk. Dan, doe hetzelfde voor de A en B drukknoppen, hun draden aan elkaar koppelen en aansluiten van hen terug naar de D-Pad.
Ten slotte zodra u volledig zijn afgerond en het past keurig in de Container van acryl, kunt u beginnen schilderij van de controller. Ik mijne losjes gebaseerd uit een NES', dus het heeft grijze zijkanten en onderkant, evenals een zwart bovengedeelte. Vervolgens lijm heet de rode drukknop caps aan de A- en B-knoppen.