Stap 16: De grote finale
U moet nog steeds hebben de code die wordt uitgevoerd op de Edison, zoniet dan ga je gang en uploaden (druk op de cirkel met de pijl in het op de bovenkant van de Arduino IDE). Zodra dat is geüpload, open de seriële monitor door ofwel te drukken ctrl + shift + m of door op de knop seriële monitor op de top links van de Arduino IDE. Het moet uiteindelijk zeggen dat het zit trying voor verbinden. Als het niet zeggen dat na ongeveer 20 seconden dan (1) proberen los te koppelen van de Edison uit alle macht, steek hem weer en uploaden van de code. Als het zegt dat het zit trying voor verbinden, wacht u ongeveer 10 seconden totdat het zegt dat het aangesloten en zegt dat het IP-adres en spullen. Als het zegt dat het zit trying voor verbinden meer dan 3 keer uitproberen werkwijze 1 hierboven. Zodra deze is aangesloten, gaat u naar Game Maker en druk op de groene pijl aan de bovenkant. Druk niet op degene die oranje want dat geeft je iets wat die je nu niet wilt. Zodra het spel is begonnen, pers ruimte en ziet u het IP-adres van de uw Edison en de boodschap. Ook ziet u iets in de Arduino seriële monitor die heeft de Game maker PC's informatie en zegt "ruimte ingedrukt".
Opmerking: Als dit niet werkt, probeer te sluiten in de Edison naar een andere computer (als u een computer gebruikt, sluit hem aan op een andere PC, niet een mac, ik heb rare resultaten) dan degene die u de Game maker-programma uitvoeren op. Ook, als u hiervoor kiest, zorg ervoor dat u de installatie voor de Edison-stuurprogramma's op die computer.
GENIET VAN!