Stap 18: geluid
Ik vond een oude cheep vier kanaals cassettedeck mixer op (yep je raadt het al) de lokale zuinigheid winkel.
Nu hebben we kan niet een oude school cassettedeck in onze simpit, dus we zullen moeten bedekken het cassettevak.
De vier Kanaalmixer is van rooster vale in dit project.
Dus eerst moeten we het cassettevak bedekken, dus grijpen in de vakken van de oude spul alle die ik moet doen is zoeken iets afsluit niet zo oud als een cassettedeck.
laag en zie stak ik een oude pocket PC, met gehard shell. Met een paar gaten geboord en een paar schroeven om het te houden op zijn plaats.
Ik heb de SD-kaart met een aantal luchthaven grafieken en LSI frequentie lijst geladen.
Nu moeten we een AMP Crank naar kanaal een haak, en de lage frequentie instellen op max. Op het AMP zo goed stellen de lage frequentie tot max. Alle andere waarden moeten zijn ingesteld op minimum. Hierdoor kunnen we simuleren het afvuren van het kanon GAU-8/A Avenger.
Zodra dit juist is ingesteld en u brand de GAU-8/A Avenger pistool in het spel hoort u echte wereld plaatwerk schudden direct voor u.
Om ervoor te zorgen je krijgt een realistisch geluid van de GAU-8/A Avenger pistool wile afvuren gebruiken een geluidsmeter het niveau instellen op het juiste niveau. (pakte een de zuinigheid winkel.)