Stap 4: Een Moly!
Nu dat je een elementaire shell, het is tijd terug te kijken op de afmetingen en gaten die uw camera en de knoppen beschikbaar vertrekt maken (afhankelijk van de breedte en de breedte van de shell, kunt u te maken een stylus aan drukknoppen, als ik moest). Net zoals met het geval, beginnen met een rechthoek (of een cirkel) en wacht totdat het later naar het extruderen. Maak de gaatjes een beetje groter dan wat de werkelijke afmetingen van de dingen die je wilt om te vertrekken vanuit een ongedekte positie zijn.
Zodra u de gewenste shapes hebt, referentielijnen te tekenen op de schelp (u moet mogelijk de shell te draaien zodat u op verschillende ondergronden tekenen kunt... Gewoon houd de ortho)! Plaats uw gaten op deze lijnen en extruderen van hen. Zolang de extrusie zo lang als of langer dan de breedte van het geval is, bent je ingesteld!
Vervolgens moet u hen aftrekken. In principe heeft u een shell en een cilinder of prism, maar je moet een shell en een gat. Gebruik de opdracht AFSPLITSEN om de gaten uit de schelp. Ik zorg ervoor dat het werkte met de opdracht schaduw.