2,4 ghz stoorzender bouwen

Gemakkelijk om te bouwen van WIFI 2,4 GHz Yagi antenne

Gemakkelijk om te bouwen van WIFI 2,4 GHz Yagi antenne

Deze antenne zal breiden het bereik van uw WiFi of 2.4GHz apparaten (zoals bewakingscamera's) in vele mijlen en kilometer. Een yagi antenne is in feite een telescoop voor de radiogolven. Mij vermoeid de pringle kan antenne en de Yagi verslaat het han
Bouwen van uw eigen WIFI stoorzender

Bouwen van uw eigen WIFI stoorzender

bouwen van uw eigen WIFI stoorzender met behulp van een 2.4GHz AV zenders. In deze video zal ik je laten zien hoe u kunt bouwen uw eigen jammer om de jam een WIFI-verbinding. Ik zal ook uitleggen hoe dit werkt en het verschil tussen jammen en interfe
Bouwen van een 2.4 Ghz Helical antenne

Bouwen van een 2.4 Ghz Helical antenne

hoewel deze Helix antenne slechts 3 beurten het is draagbaar en de prestaties heeft, alleen iets minder dan een 14 zet Helix antenne.link naar sjabloon: https://docs.google.com/file/d/0BzmJxxD-Z4B6ZjM0OC1ORVBpOVk/edit?usp=sharing
Hoe te bouwen van een Quadcoptor. (NTM 28-30S 800kV 300W en Arducopter APM 2.6 & 6 H GPS 3DR Radio- en FlySky TH9X)

Hoe te bouwen van een Quadcoptor. (NTM 28-30S 800kV 300W en Arducopter APM 2.6 & 6 H GPS 3DR Radio- en FlySky TH9X)

Dit is een tutorial over hoe je een Quadcopter met behulp van NTM 28-30S 800kV 300W motoren en Arducopter APM 2.6, 6H GPS & 3DR Radio gebouwd. Ik heb geprobeerd uit te leggen elke stap met een aantal afbeeldingen. Als u vragen hebt of opmerkingen gel
Bouwen van een kleine server

Bouwen van een kleine server

Het project bestaat in het bouwen van een kleine maar staat server voor een home lab gericht op virtualisatie of soortgelijk. Het eindresultaat als een kleine server met volledige mogelijkheden voor IPMI, 32G RAM, een grote SSD en een 8-core CPU draa
Leer en bouwen van een race spec drone

Leer en bouwen van een race spec drone

Vandaag, ik ga je leren hoe te vliegen en bouwen een drone "multi rotor" in ons geval een Quadcopter. In deze tutorial, ik zal u begeleiden door middel van de regels en voorschriften van een drone vliegen, dan ik zal beginnen met het begeleiden
Ontwerpen en bouwen van mooie RC vliegtuig

Ontwerpen en bouwen van mooie RC vliegtuig

Hallo allemaal dit is mijn eerste Instructable maar ik ben opgewonden en enthousiast om te delen met alle geweldige mensen hier hoe te ontwerpen en bouwen van een afstandsbediening vliegtuig. Luchtvaart is een passie van mij mijn hele leven, en heeft
Beginner's Guide to 3D printen met de Objet Connex 500: hoe het bouwen van een Tank raket draagraket (en reinigen van de puinhoop die u hebt gemaakt in het proces)

Beginner's Guide to 3D printen met de Objet Connex 500: hoe het bouwen van een Tank raket draagraket (en reinigen van de puinhoop die u hebt gemaakt in het proces)

de Objet Connex 500 3D Printer... een geheimzinnige, magie en verbazingwekkende Hi-Tech meesterwerk, staat van 3D-printen van hoog gedetailleerde prototypes. Weten over het werken met dit prachtige apparaat is een geheim alleen worden bekend door een
Hoe te bouwen de beste Mini-ITX GAMING PC

Hoe te bouwen de beste Mini-ITX GAMING PC

Hey, kerels het Savannah en John! We gonna vertellen u hoe te bouwen wat we denken is de beste Mini-ITX GAMING PC! Hoop dat u geniet van de video!De beste Mini-ITX Gaming PC voor onder $1000! Hier zijn de onderdelen:CPU: Intel Core i5 - 4690K 3,5 GHz
Supercade - hoe te ontwerpen en bouwen van een Bar MAME Arcade Top

Supercade - hoe te ontwerpen en bouwen van een Bar MAME Arcade Top

Doen een MAME (de Veelvoudige Mededinger van de Machine Arcade) machine te bouwen is een van de meer uitdagende DIY projecten die u in termen van vaardigheden en hulpmiddelen tegenkomen zult. Tegen de tijd dat u klaar bent, zal u uw houten werkende/m
How to Hack RC auto ontvanger Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino deel 2 Rx + Servo + ESC

How to Hack RC auto ontvanger Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino deel 2 Rx + Servo + ESC

Dit is de voortdurende instructie of "How to Hack RC auto zender via 2,4 GHz nRF24L01 Arduino part1 Tx"De vereiste instructie hebben ingevoerd op welke manier voor kappen RC auto zender met nRF24L01 module voor Arduino Nano.In deze sessie zullen
How to Hack RC Car zender Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino Part1 Tx

How to Hack RC Car zender Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino Part1 Tx

Deze instructie zal advies u kappen 3-kanaals RC transmitter(Tx). De standaard afstandsbediening van RC auto en boot vandaag.De standaard Gas of elektrische RC auto's directionele gecontroleerd door een elektro-servo dat bewegende mechanische voorwie
Het wijzigen van de RC auto Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino Part2 Reciever(Rx)

Het wijzigen van de RC auto Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino Part2 Reciever(Rx)

Dit is de voortdurende instructie of "How to Modify RC auto Via 2,4 GHz NRF24L01 Arduino Part1 Transmitter(Tx)"De instructie zal advies hoe het bouwen van 2,4 GHz systeem ontvanger die in principe gebruikt in rc auto vandaag.Dank aan arduino-inf
Het wijzigen van de RC auto via 2,4 GHz nRF24L01 Arduino Part1 Transmitter(Tx)

Het wijzigen van de RC auto via 2,4 GHz nRF24L01 Arduino Part1 Transmitter(Tx)

Deze instructie laat u kennismaken met het wijzigen van goedkope rc auto met behulp van 2,4 GHz nRF24L01 module met Arduino controller UNO.Gewone rc auto speelgoed gebruiken AM / FM 20-50 MHz RadioControle hebben slechts 5-10 m. externe bereik en law
Bouwen van een Model-boot: Telectra

Bouwen van een Model-boot: Telectra

Radio control heeft al enige tijd rond en werd voor het eerst voorgesteld door Patrick Alexandra in 1888 en Nicola Tesla blijkt zijn radiografisch bestuurbare systeem in 1898 waarvoor hij een Amerikaans patent werd toegekend.Dit artikel is eerder gep
Bouwen van een Mini Quadcopter voor £50 Racing

Bouwen van een Mini Quadcopter voor £50 Racing

Vliegende dingen zijn cool, vooral als ze snel! Volg mee als ik het opbouwen van deze 250 formaat mini quad.Ik wilde budget ongeveer £50 voor het bouwen, met uitzondering van de zender, accu & lader.Dit zijn de delen die ik gekocht;-1806 2300KV Brush
Bouwen van een Tricopter met Rotor stukjes

Bouwen van een Tricopter met Rotor stukjes

Dit Instructable leert u hoe te bouwen van een tricopter met Rotor Bits. Dit Instructable bevat ook theoretische discussies, tips, trucs en andere informatie die hopelijk krijgt u goed op uw manier aan het worden van een deskundige tricopter.Ambachte
U wilt bouwen en radio control vliegtuigen vliegen

U wilt bouwen en radio control vliegtuigen vliegen

als uw doel zoiets is dan u zich realiseren moet dat het zal duren:een aan de vliegende vaardigheden ontwikkelenb om samen de vaardigheden van het gebouw of het geld om te kopen van een kant en klare vliegtuigen.c die het pad manier zullen worden ver
Breedband radio stoorzender

Breedband radio stoorzender

Dit is een eenvoudige, maar efficiënte breedband radio stoorzender. De meestejammers werkt op een bepaalde frequentie, maar deze stoorzender is kundig voor zenden breedband RF lawaai van middengolf band om de FM-uitzending band (VHF).Stap 1: Bouwen h
Bouwen van uw eigen gateway firewall

Bouwen van uw eigen gateway firewall

leren hoe te bouwen uw eigen gateway firewall met behulp van FreeBSD® en oude PC onderdelen. De firewall zal bestaan uit de PF firewall, Snort IDS, verschillende IPS toepassingen, Squid proxy en een intuïtieve webinterfaces voor controle. De kosten v