Stap 1: Aanmaken van het Model
1. flexibel rubber basis (Objet TangoBlackPlus)
2. Schakel de kristal-achtige uitsteeksels (Objet VeroClear)
De heldere kristallen worden in plaats door de zwarte rubberen basis, waardoor de lichten dat cool korrelig effect gehouden.
Als u wilt maken het kristal vorm, ik gebruikte Autodesk 3ds Max Design 2013, en de krachtige topologie toolbox. De stappen in 3ds Max zijn als volgt:
1. Maak een polygonal bol uit het vak standaard primitieven. Gebruik een voldoende aantal segmenten, maar niet te veel
2. omzetten in het gebied een bewerkbare veelhoek met de Bewerken Poly modifier
3. zorg ervoor dat u randen geselecteerd in het vak bewerkingsmodus Poly aan de rechterkant hebt
4. in de veelhoek Modeling drop-down van de Graphite Modeling Tools, selecteer ' genereren Topology '
5. Selecteer in het pop-out menu, "rand richting" (of whicheverpattern die je toevallig graag!)
6. Selecteer in het vak bewerkingsmodus Poly veelhoeken. Klik in de werkruimte met de rechtermuisknop en selecteer het vakje naast "Diepte"
7. in het menu van de pop-out, de diepte mode veranderen naar "door veelhoek"
8. diepte alle van de gezichten een voldoende afstand.
9. Exporteer uw creatie als een . STL bestand (StereoLitho)