Stap 2: Beeldhouwen uw onderdelen
Nu voor het leuke gedeelte: beeldhouwen surrealistisch delen!
Er zijn een paar leuke manieren om dit te doen in Meshmixer:
- Met behulp van de "Beeldhouwen" tools
- Het toevoegen van netten met behulp van de "MeshMixer"
- CAD importeren uit 123D, Thingiverse of GrabCAD
De Sculpting hulpprogramma 's
Meshmixer heeft vele gemakkelijke hulpmiddelen te duwen, trekken, verminderen, verfijnen, opblazen, slepen en trekken mazen. Deze hulpprogramma's werken met behulp van een kwast; de sterkte en de grootte van het penseel kunnen vervolgens verhoging of daalde als het effect van het gereedschap wilt wijzigen. Als u nieuw op meshmixer bent, is de beste manier gewoon om te spelen met de tools om te winnen een intuïtie over wat ze doen.
Het toevoegen van netten met behulp van de "Meshmixer"
De magie van meshmixer openbaart zich in het tabblad "Meshmix". Er zijn een aantal "primitief" mazen, met inbegrip van mazen van menselijke gezichten, gorilla's, armen en benen. De meeste van deze primitieve zijn open mazen; ze rechtstreeks op de menselijke mesh-model kunnen worden gesleept en meshmixer magisch morphs de twee mazen samen. Er is een weinig pop omhooggaand venster die u toelaat om het transformeren van de mesh primitive (schaal, beweging horizontaal, draaien) en de Maas morph door verschillende parameters aan te passen.
Importeren van CAD
Kan niet vinden het mesh gedeelte in de bibliotheek aanpassen aan uw prachtige verlangens? Een andere optie is CAD downloaden van het internet en toevoegen aan uw model. Verschillende CAD repositories bestaan inclusief Thingiverse, GrabCAD en 123D. 123D is ingebed in MeshMixer; u kunt een model van 123D trekken direct in uw model. Als u downloaden van CAD uit een online repository wilt, Controleer of een gaas-bestand (STL, OBJ) te downloaden en vervolgens gebruikt u de "Import" functie (Import -> toevoegen).