Stap 1: Settin van het spel in Meshmixer
We speelden 3D voortreffelijke lijk door:
- Het vinden van een generieke 3D-CAD-model van een menselijk lichaam
- Moten van het lichaam doormidden in Meshmixer maken van een boven- en onderkant
- De bovenste en onderste gedeelten in Meshmixer maken van exquise, weird boven- en onderkant secties beeldhouwen
- De mazen exporteren van het Meshmixer en 3D printen met de Objet Connex 500
We gebruikten een menselijk lichaam CAD-bestand gemaakt door Wouter Konings. Wij downloaden naar de vijl van Solidworks (. SLDPRT) van GrabCAD. Meshmixer invoer mesh bestanden (STL, OBJ). De Solidworks deel om bestand te converteren naar een mesh, we geïmporteerd de. SLDPRT bestand in Autodesk Inventor en vervolgens geëxporteerd een. STL-bestand.
Wij vervolgens de CAD gesneden in twee delen in Meshmixer met behulp van de volgende stappen uit:
- Maak een duplicaat van de CAD.
- Snijd het oorspronkelijke model op het gewenste vliegtuig, houden van het bovenste gedeelte van het model.
- Knip de dubbele model op het gewenste vliegtuig, houden het bodemgedeelte van het model.
- Voor het bodemgedeelte - bestaat die nu uit de benen- en linker- en rechterhand - aparte schelpen 3 afzonderlijke objecten te maken.
- De hand-objecten combineren met het bovenste gedeelte. (Meerdere objecten selecteren en selecteer "Combineren" uit de dropdown-opties)
- Het bovenste gedeelte van het onderste gedeelte verplaatst. (Edit -> Transform)
- Maak van elk gedeelte een solide model ("bewerken -> solide maken")
- Sla het bestand Mix en verzenden naar iedereen die wil ontwerpen van uitstekende delen van het lijk!