Stap 8: Creëer een vlakke basis
Creëer een vlakke basis voor onze 3D-model is eigenlijk heel simpel. Om te beginnen, kijk naar uw model in de voorste viewport en met de opdracht 'lijn' een lijn tekenen waar u wenst om uw model te maken van een base. Zodra deze lijn heeft getrokken de opdracht 'MeshTrim'. Wanneer ertoe aangezet om een snijden object te selecteren, selecteert u uw lijn en wanneer gevraagd te selecteren van een object afsnijden, selecteer het gedeelte van uw 3D-model onder de regel die u wilt verwijderen.
Nu dat we ons model geknipt hebben, zullen we om er solide nogmaals. Om dit te doen, selecteer uw 3d model en gebruik de opdracht 'DupBorder'. Hiermee maakt u een lijn rond de holle base van uw model. We zullen moeten maken van een vliegtuig uit deze lijn die we doen kunnen door de lijn te selecteren en vervolgens de opdracht 'MeshPolyline' uit te voeren.
Ten slotte, zullen we onze twee netten om samen te komen door ze beide te selecteren en gebruik het commando 'Join'.