Stap 10: Compenseren uw Mesh
' In zijn huidige toestand, de Maas die we nu hebben is alleen een oppervlak en we moeten om te zetten in een vaste stof. Om dit te doen, gebruikt u de opdracht 'OffsetMesh'. Wanneer deze opdracht is uitgevoerd, verschijnt er een klein venster omhoog het vragen u om enkele gegevens. Wat we echt nodig aandacht te besteden aan is de Afstand compenseren. Deze waarde echter dik u wenst uw planter te zijn, maar mijn suggestie is naar dunner dan dikker. Voor mij, ik gebruikte een Offset afstand van 0.1 en het werkte fantastisch. Naast het kiezen van een afstand compenseren, door ervoor te zorgen dat u een vinkje in het vak verharden hebt . Wanneer u deze twee dingen hebt gedaan, druk op de knop Offset .
In sommige gevallen zult u merken dat de onderkant van uw oppervlak naar buiten compenseren zullen, terwijl alles naar binnen zal compenseren. Gelukkig, het oplossen van dit probleem is vrij eenvoudig. Om te beginnen, gebruikt u de opdracht 'ongedaan maken' dus je met alleen een oppervlak nogmaals zitten. Dan, gebruik van de opdracht, selecteer uw model en de opdracht 'exploderende' te scheiden van de onderkant van de rest van het model. Vervolgens selecteert u de onderkant en de opdracht 'spiegelen'. Wanneer deze opdracht wordt uitgevoerd, zal de mesh gezichten richtingen wegknippen. Selecteer uw twee oppervlakken en gebruik van het commando 'Join' maken één oppervlak nogmaals. Wel u moeten zitten kundig voor het uitvoeren van de opdracht 'OffsetMesh' en al uw oppervlakken naar binnen moeten compenseren.
Vaker wel dan niet, vindt u enkele rommelig gebieden na verrekening van uw oppervlak waar mesh gezichten zijn prikken van plaatsen dat u wilt hen niet. Verwijderen van deze gezichten, selecteer uw model en uitvoeren van de opdracht 'exploderende'. Dit zal uw model scheiden in een paar verschillende oppervlakken. Nu, de opdracht 'MeshTrim' met behulp van het oppervlak dat de ongewenste mesh gezichten zijn doorsnede als uw object snijden en een ongewenste mesh gezicht als het object dat u wilt knippen. Waarschijnlijk zul je deze opdracht meerdere keren wijten aan het feit dat de ongewenste mesh gezichten zal waarschijnlijk worden gevestigd op meerdere oppervlakken herhalen. Zodra u deze hebt verwijderd mesh gezichten, selecteert u alle uw oppervlakken en de opdracht 'Join' ze nogmaals te combineren.