Stap 3: Uw bestand maken
Ik ben niet erg vertrouwd met modelleringssoftware dus ik Google SketchUp gebruikte. Net zo gemakkelijk kunt u dit ontwerp in de uitvinder of Rhino.
Stap 1: Uw cirkel tekent
Op het x-y coördinaat vlak teken een cirkel met een oorsprong op het snijpunt van de x- en y as. De cirkel met een diameter bisect. Teken een straal om het bisect van het halfrond. De diameter verbinden met het middelpunt van de bisect lijn.
Stap 2: Hulplijnen
Tekent u lijnen uit de oorsprong tot aan de buitenste rand. De hoek-maatregelen zijn tien hoeken van 15 graden en een hoek van 30 graden. De hoek van 30 graden is het centrum van meeste hoek.
Stap 3: Ketting Design
Het verwijderen van de overbodige hulplijnen. Driehoeken trekken door de radi-lijnen op het middelpunt van de volgende radi. De driehoeken van het gezicht van links-rechts en rechts staat links.
Stap 4: Inschrijven de driehoeken
Het hulpprogramma voor het Offset graveren de driehoeken 1/16".
Stap 5: Verwijderen van ongewenste gebieden
Klik met de rechtermuisknop als u wilt verwijderen van de center-driehoeken. Als u deze stap overslaan zullen uw ontwerp een solide boomerang-vorm.
Stap 6: Uiteindelijke bewerkingen
De middelste regels verwijderen. Na verwijderen van compensatie van de buitenste rand 1/16".
Stap 7: Geef uw Model diepte
De Push/Pull-functie gebruiken om het extruderen van uw ketting met de gewenste dikte (ik koos voor 1/8").
Stap 8: Uitbreiding magazijn
De Makerbot werkt met behulp van de beste. STL-bestanden. In het magazijn van de extensie die ik moest het downloaden van een programma om te converteren. SKP bestanden naar. STL-bestanden.