Stap 5: Het maken van de Arm
Krijgen ahold van de immer populaire rechthoek weer en teken een rechthoek die zich uitstrekt van de gaten en beide zijden. Nogmaals, de foto's zijn echt beter dan mijn wandelen voor veel van deze. Maak vervolgens cirkels op deze rechthoek met behulp van de cirkel gereedschap voering omhoog met de gaatjes in uit we reeds gemaakt. Maken van elke cirkel vrij veel dezelfde grootte, maar niet precies zoals wij willen dat deze om het draaien vrij te kunnen. Bijvoorbeeld we 1mm gaten zet aan de rechterkant van het frame, dat betekent voor de cirkel op de arm moeten we de diameter van 0,9 mm of iets dergelijks. Hetzelfde geldt voor het scharnier aan de andere kant.
Als u eenmaal uw twee cirkels, dat "spline" gereedschap halen en iets gelijkend op onderstaand verbinden met de twee cirkels te tekenen. Nu niet dat spline gereedschap nog weg gezet en maak twee lijnen die een gezicht in het midden (sorry nogmaals, neem een kijkje op de eerste foto heb ik hieronder).
Selecteer het middelste gezicht dat we zojuist en selecteer het gereedschap diepte. Met de optie van de "join" Geef diepte naar de binnenkant van de frames 1mm. Nu Selecteer het gezicht op het 3D-effect dat u zojuist hebt gemaakt en het gereedschap diepte weer te verdelen, maar ditmaal onder de drop-down menu Selecteer, "nieuwe solid" in plaats van de join. Extruderen dit naar de binnenkant van het frame van 2mm. Selecteer nu de nieuwe solid die u zojuist hebt gemaakt van diepte en beweging die in de Y-richting (weg van de onderkant van de frames) zo ver als je kunt met nog uitzien als het verbonden met de rest van de arm. Nu met het zelfde stuk van 2mm geselecteerd kopiëren en plakken. Met dit exemplaar geselecteerd naar het gereedschap Schalen en waar de tekst zegt "uniforme schaal" klikt u erop en uit het drop down menu kies "niet-uniforme schalen". Moet er een tekstvak volgende een "Z:" in het tekstvak invoeren "0.5" die zal het schaal op de Z-as door de helft. Nu verplaatsen zodat het wordt uitgelijnd met de onderkant van het oorspronkelijke stuk van 2mm.
Nu om daadwerkelijk maken van het mannelijke deel van het scharnier en pin om te vergrendelen van de arm op zijn plaats. Selecteer beide van de cirkels op de arm die u hebt gemaakt, en selecteer vervolgens het gereedschap diepte. Zorg ervoor dat het gereedschap diepte is ingesteld op "join" ditmaal. Geef het in de gaten die u had ze opgesteld in, zodat het uitkomt aan de andere kant een klein beetje diepte. De dikte van mijn frames waren bijvoorbeeld 4mm dus ik mijne 4.1mm geëxtrudeerd.
Bijna gedaan, dank u voor het lager met me tot nu toe. Ik weet dat deze hele tutorial is soort van overal, zoals ik niet zo geweldig bij het schrijven ben. Ga nu naar het bovenaanzicht van de arm en selecteer alle van de top gezichten met inbegrip van: cirkel, middelste sectie en enz. Maar alleen de top niet een van de dingen die we gemaakt gezichten door diepte tot nu toe, alleen de gezichten die afgezien van die oorspronkelijke spline schetsen waren. Zodra je dit gedaan hebt Selecteer de diepte tool en diepte omhoog (positieve Z-richting) door 0,75 mm. Je 1mm ook zou kunnen doen, wat ziet er het beste voor uw oog.
Ga nu naar de "combineren" knop aan de bovenkant en Selecteer alles we in deze stap aka deden. alles behalve het hoofdframe en schorsingen en druk op "enter". We zijn nu klaar met de belangrijkste frame en de arm, net om het uit de weg, selecteer de arm en verhuizen naar boven in de positieve Z-richting door ongeveer 10 of zo millimeter, welke u voelen zodat het uit de weg, net onthouden of opschrijven hoe ver je verplaatst.