Stap 4: Het toevoegen van schorsingen aan het hoofdframe
Open het rechthoekgereedschap weer (onder de "schets" lusje") en een rechthoek met de grootte die u denkt dat u kunt werken dat voor het krijgen van een schorsing die u wilt maken. Zodra u klaar bent met dat uitstappen van de tool "spline" (onder het tabblad "schets") en iets dat eruit als de schorsing in het eindproduct ziet te maken. Hieronder is een voorbeeld dat ik ging terug om te maken na de feiten, dus het is niet een heel goed voorbeeld, maar het is het belangrijkste idee. Ik vergeet precies de logica achter de grootte van de in de definitieve versie, maar ik heb een reden. De dingen in gedachten te houden bij het schetsen van de vorm is dat u wilt het bodemgedeelte te kunnen buigen en ook gewenste hoog genoeg zodat het een 40mm lens kan ondersteunen. I 'm sorry dat i 'm gonna hebben om u te laten doen van de wiskunde op dit ene, omdat het echt is afhankelijk van hoe u trok uw frame.
Nu gaan omhoog naar het tabblad "schets" en de "trim" tool opnieuw selecteren. Net zoals we deden toen we het frame het hulpprogramma gebruiken maakten om overbodige delen van de rechthoek, dus zijn alleen vertrokken we met onze vorm.
Nu het extruderen van dit aan het bedrag dat het een lens houden kan en nog steeds goed in het frame past, opnieuw dit heeft te maken met uw frame, dus je moet sommige maken weloverwogen beslissingen voor jezelf. Hoewel ik heb geen foto's van het proces zou ik sterk aanbevelen groeven in deze schorsingen zetten, zodat de lens niet zal glijden uit, als je weet hoe.
Nu dat je je schorsing verplaatsen naar midden-onder in het frame. Zorg ervoor dat het wordt gecentreerd op de Z-as in de kader en ook ervoor te zorgen dat het te veel een beetje met het frame is likte. Nu Selecteer uw schorsing en kopieer deze (CTRL-c op windows of command + c op mac) en plak deze (control-v op windows) of Cmd-v op mac. Deze kopie op waar is de grootste afstand binnen de houder van de lens (zie foto's van definitieve project om een beter idee te krijgen) te verplaatsen en draaien de platte bovenkant dus parallel met het frame. Nogmaals, zorg ervoor dat het wordt gecentreerd op de z-as in de kader en een beetje overlapt met het frame.
Doen hetzelfde proces als de laatste stap, behalve op de tegengesteld breedste punt op het frame (de afbeelding dient het beter). Selecteer nu het tabblad "combineren" aan de bovenkant van het programma. Selecteer van wat je in uw project (x 3 schorsingen en frame hebt) en druk op de toets "enter".
Dit moeten allemaal worden gecombineerd tot één object nu. We zijn nu klaar met de belangrijkste frame!