Stap 11: Dagen vier en vijf: de kinderen maken een spel
Start door het hebben van elke groep plan van hun spel, en u vervolgens te verkopen op het concept. Bieden hen advies. Soms moet u om ze te vereenvoudigen, soms moet u om te leren van de groep enkele aanvullende concepten of opdrachten. (Voor opdrachten, dit instructable nuttig kan zijn.) Als iemand echt is, echt vast, hebben ze beginnen met uw eenvoudig spel en suggereren verbeteringen (termijnen, gevaarlijke gebieden waar je sterft, moeilijker beklimmingen).
U kunt LAN gebruik om te helpen studenten die werken als een groep. Bijvoorbeeld, een persoon kan het schrijven van code, en de anderen kunnen het tekenen van de Raad van bestuur. Ik adviseer dat de computer waar de code wordt geschreven de gastheer van de LAN-sessie zijn.
Maken van spellen is waarschijnlijk moeilijk te zijn in de tijd, zodat ik niet raden, tenzij u uitzonderlijk briljante jonge geitjes hebt.
Zodra de kinderen hun wedstrijden op dag vijf maken, hebben ze circuleren en probeer andermans games.