Stap 6: Stap 6: pedalen
De kick-pedalen waren ook lastig, omdat ik gebruik maken van het vermogen van de dual-trigger van de Trigger I/O, wilde want ik had met de pads en cymbals. Ik wilde twee pedalen op een afstand aparte notities verzenden via een enkele kabel. De oplossing die ik afgerekend op was naar huis van de TRS-aansluiting op de rechter voetpedaal en sluit de de linker voet pedaal van piezo met verwisselbare lengtes van draad met behulp van alligator clips en O-ring leidt. Het eindigde werken vrij goed, maar de stand van de klopper die ik geconstrueerd is niet zo sterk als het zou kunnen zijn en zal waarschijnlijk uiteindelijk worden gewijzigd. Ik gebruikte willekeurige gevonden stukken van hout en metaal, en denk niet dat ik heb gevonden het optimale ontwerp nog. Ik zal dus laat het aan de lezer om te proberen uw eigen ontwerp, op basis van de beginselen die ik heb geschetst. Voor de 'high-hat' pedaal, probeerde ik verschillende soorten die ik al in mijn collectie: een Line6 zwelpedaal, een elektrische piano sustainpedaal die ik gebruik als looper schakelaar als ik speel danslessen, en een paar van XBox-rockband pedalen vond ik op straat. Ieder heeft zijn eigen MIDI messaging gedrag wanneer verzonden via de Trigger i/o. Ik graag dat de expressiepedaal controle verandering (CC 0-127) berichten, vergelijkbaar met een mod wiel stuurt. Ik ben nog steeds experimenteren met verschillende use-cases in de Softwareomgeving Ableton Live.