Stap 5: Hoe maak je een 3 - D-shape in Illustrator.
Nu ik wat een laserplan voor een kubus lijkt wist, besloten heb ik om een laserplan voor een pologon maken in Illustrator. Ik gedownload van een video van YouTube met de titel "Hoe maak je een Logo - veelhoek" en trok de veelhoek in Illustrator. Dit deel van het project is mislukt, omdat uiteindelijk heb ik een 2 - D puzzel in de vorm van een veelhoek en niet een 3-D opnieuw presentatie.
Het belangrijkste wat dat ik in Illustrator leerde was hoe maak je de bezuinigingen (vingers) in de tekening. Een polygoon bestaat uit alle driehoeken. Ik maakte de bezuinigingen met kleinere driehoeken, die ik heb ondertekend over de grotere driehoeken. I Verenigd in pathfinder een grotere driehoek met een deel van een kleinere driehoek. Vervolgens nam ik een stuk van de aangrenzende driehoek, zodat alles in elkaar zou passen. Ik deed dit door af te trekken van de belangrijkste objecten van het object verst terug in Pathfinder of pick-up de achterste objecten van het voorste object. Met deze opdracht kunt u gebieden van een illustratie verwijderen door de stapelvolgorde aan te passen. U kunt ook bereiken dit door het selecteren van een lijn en het deel waarvan u wilt een deel van een groter deel worden weggesneden. Ook bleek dat de bezuinigingen een vierkant beter kunnen zijn dan een driehoek anders die zal niet samen passen.
Ik heb ook ontdekt dat de piramide was nog steeds moeilijk om te tekenen in Illustrator. Om een 3D-re presentatie, moest de figuur worden getrokken in verstek of worden groter en meer convex. Omdat het zo ingewikkeld was, besloten heb ik tot het opstellen van de kubus weer, maar nu in Illustrator.