Stap 3: Lay-out en kleuren
Ik ben het beeld sporadisch draaien want de hoek, vermengd met de up-side-down aspect van het hield me uit te gooien. Ik Googled een paar snelle verwijzingen voor ledematen en hem aangesloten met vierkante kaki.
De neus werd verwezen vanuit stukjes worst [varkensvlees]. Ik Cropped de worst in de helft, gedraaide de helft zich het dichtst bij de verticalegezicht, parallel met het lichaam, en het andere stuk links schuin op de cill. Na het toevoegen van enkele gevouwen terug "vlees" tussen de twee stukken, ik koloriet de blootgestelde kant helft een rood van het bloed en de vlezige de dezelfde kleur van de gele spons. Ik heb verwijderd nooit de pasta uit de worst omdat toen de resolutie wordt verlaagd, leek aderen.
Bij het toevoegen van objecten, zoals de neus en de ledematen, is het belangrijk om te onthouden om extra arcering die zeker is om zich voordoen als gevolg.
U zult merken dat de rechterkant van het SBSP voorhoofd is gebrand. Hoewel ik vergat te vangen de worst voor het bewerken, het was ook Burned dichtst aan het gezicht, en geleidelijk verdween uit.
Een andere belangrijke schaduw om op te merken is waar de nieuwe lagen nu heb geplaatst. Bijvoorbeeld, moet waar de neus voldoet aan het oppervlak van de cill, er zware arcering onder de neus, op het cill, dan, in dit geval bijna abrupt einde naar het rechte gedeelte van de neus. Hebt u een moeilijke tijd met het beoordelen van de schaduwen, net als een eenvoudige 2D-oppervlak of 3D-shape elk onderdeel van uw onderwerp visualiseren: vierkantjes, cilinders, rechthoeken, bollen, kubussen, enz. U bent niet de arcering van een arm; u bent een lange pijp arcering met een drie-dimensionale rechthoek gekoppeld. Op de rechthoek zijn 5 meer buizen. Als u nodig hebt om het te verminderen verder, heb je 3 buizen of cilinders als elk cijfer. En zo verder. Een hoofd--in de meeste gevallen--is bolvormig; drie zijden van een piramide enigszins zijn herkenbaar in de neus en twee meer orbs verzonken in het bolvormige hoofd; en zo verder. De mate waarin die u wenst te verminderen zal afhangen van wat voor soort detail je na. Dit geldt voor elk medium, echt.
Een andere truc bij het gebruik van lagen is een hoog contrast of zwart-wit kopie maken van een laag om te verwijzen naar de schaduwen en hooglichten. U kunt zelfs de B & W kopie met een layer-modus in bepaalde gevallen. Laag-modi zijn een geweldig hulpmiddel. De eekhoorn achter het scherm is een uitstekend voorbeeld. Na het voltooien van het knaagdier, zet ik het "achter het scherm" in één eenvoudige laag instelling; toepasselijke naam "Screen". Na de laag instelling veranderen, in de volgende stap kunt u de voor bewerking van de eekhoorn vervolgens zien.
Om te bereiken grote delen van de arcering snel, I'll Vrije-Hand Selecteer de regio's, de Feather de selectie vervolgens branden of Verminderen lichtheid/helderheid. Ik pas het afhankelijk van hoe scherp de arcering nodig heeft om te komen tot het einde doezelen. Ik gebruikte de zelfde techniek voor de vlek van bloed, verspreiden de vlek alsof geabsorbeerd.
Als ik branden of schaduw heb ik heel vaak te fine-tunen andere eigenschappen zoals contrast, verzadiging, enz.
Sommige delen zijn vallen en opstaan om het te kijken precies goed te krijgen. Als je studie de uiteindelijke samengestelde ziet u hoe uit zijn de arcering en texturen. Dit gebeurt vaak wanneer ik heb zijn staren naar het voor te lang. Soms is het een goed idee om de stap weg van uw werk, terug te keren naar het later om een vers perspectief. Ik proberen om de deadline wedstrijd, dus ik heb niet de luxe van intensivering weg voor zeer lang.
Een ander voorbeeld van subtiele arcering is waar de tanden waren geplaatst. Bovenlip wordt weergegeven boven de tanden, zodat de arcering branden werd gebruikt op de Tanden laag, net om de bovenlip. Soms verminderen de lichtheid in plaats van branden zal betere resultaten op vaste of in de buurt van-witte objecten oplopen. Nu zijn de tanden rust op de onderlip, dus ik nodig om te branden, ooit zo iets, de onderlip, net ender de tanden. Nog verder zult naar beneden, u opmerken het markeren toegevoegd voor de lip uitsteeksel, dan Shaded opnieuw, net onder, voor diepte en het uiterlijk van de druk op de lip.
Ik heb geen idee waar deze spons de armen verdwijnen, dus ik dacht dat een gat zou worden montage. Een faux ledemaat te vinden op Google en snijd een convexed selectie uit de Nub laag, na de kromming van de biceps.
Wanneer ik spreek van Dodging, brandende of een tool met de eigenschappen van de borstel ik ben bezig met een verschoten cirkel. Sommige speciale borstels zijn perfect in bepaalde gevallen, maar er is natuurlijk een techniek om het, en ik is niet ging het nog.
Ook zijn er vele add-ons, gereedschappen, penselen, scripts, filters, effecten, etc voor deze foto-editing software.
Als je echt in het bewerken van foto's, ze maken het bewerken zoveel makkelijker, productiever en geven vaak uitstekende resultaten wanneer creatief gebruikt.