Stap 2: ontwerp
Ik gaf het op en kocht de $9-versie van Turbosquid. Het model is van hoge kwaliteit en lijkt te hebben van de juiste afmetingen. Ik gebruikte eigenlijk enkel een screenshot van het model rand-on (met geen perspectivische vertekening) om maatregel uit de functies in pixels (met behulp van Photoshop liniaal), vervolgens omgezet die naar inches gebaseerd op het feit dat ik wilde een 8 "x 8" x 8 "kubus.
Kan er een gemakkelijker manier te doen dit, dus als iemand heeft ideeën, laat me weten in de commentaren. Ik probeerde het .3ds model van Turbosquid importeren in Autodesk Inventor slechts had niet mazzel. De nieuwere, liefhebber Autodesk Inventor Fusion kan ondersteunen dit.
Na een heleboel delen maken in Autodesk Inventor (gratis te gebruiken op TechShop computers!) Ik beëindigde omhoog met de uitvinder bestanden gekoppeld aan dit instructable. Ik heb geprobeerd om de kubus zo dicht bij de in-game versie als ik krijgen kon, dus er zijn geen zichtbare schroeven en alleen een naad op de rug waar de onderkant van de kubus uit dia's te ontwerpen. De kanalen in de oppervlakte van mijn versie van de kubus (roze lijnen over de oorspronkelijke kubus) zijn gebouwd om te houden van EL draad, zodat de kubus roze gloeien kunt zoals gezien in de vorige afbeelding als je goed kijkt.
Als u niet weet van Autodesk Inventor, maak je geen zorgen, het programma wordt geleverd met veel tutorials. Ik deed dit en ging toen naar de gratis Autodesk klasse aangeboden door TechShop. Maar ik wist al meer dan de klasse afgedekt omdat de tutorials awesome zitten. De tutorials en u zal weet what's up.
Ik heb niet een van de afgeleide tekeningbestanden, opgenomen omdat zij niet up-to-date zijn en geen rekening met alle relevante dimensies toch gehouden. U bent waarschijnlijk beter af maken van je eigen met de gewenste afmetingen weergegeven. Na deze afgedrukte uit is super behulpzaam. Uiteindelijk heb ik de mijne markeren met berekeningen van afstanden op het oppervlak dat ik vergat te noteren (zie afbeelding).