Stap 3: U het voorbeeld uitvoert.
In mijn voorbeeld, ik gebruik een for-lus naar een waarde aan een paar adres opslaan en ophalen van deze waarden, reconstrueren van de oorspronkelijke waarde, en vervolgens weer te geven. Ik vervolgens _ / / verhogen de waarde en dit opnieuw doen. Ik stuur elke 1000e waarde die is opgeslagen en opgehaald op de seriële Monitor, de monitor om te zien wat er gebeurt dus open. Volgens Adafruit, de hoeveelheid geheugen op deze chip is goed voor een levensduur van leest en schrijft. Dit is in tegenstelling tot het geheugen op de Arduino, die een beperkt aantal cycli van de R/W heeft.
De methode die ik bedacht zal alleen een waarde tot 65355. U kunt zien wat er gebeurt als u de waarden in de for-lus te gaan boven 65355.
Een van de problemen die ik tegenkwam had te maken met de verschillende variabele gegevenstypen en hun beperkingen. De opnieuw berekende waarde bleef denken dat het was een Integer, dus het alleen de helft van de niet-ondertekende Integer houden zou vóór het walsen tot een negatief nummer. Door te schrijven als een functie en waarden van de passerende heen en weer, ik vond mijn gegevenstype gewijzigd met onverwachte resultaten, dus wees een beetje voorzichtig in de behandeling van uw gegevens.
Ik verliet de Adafruit geheugen dump voorbeeld in de schets, maar maakte een functie van het. Als u wilt dat het wordt uitgevoerd, uncomment de regel "//#define dumpMemory" in de buurt van de bovenkant van de schets en het zal langzaam dump uw geheugen naar de monitor in hex, niet minder.
Dankzij de Adafruit kerels en gals voor het schrijven van de bibliotheek, en voor het voorbeeld dat ik als uitgangspunt gebruikte.