Stap 7: Aansluiten op de Computer en uitvoeren van de toepassing van de tekening
-Arduino seriële USB Board (www.sparkfun.com)
-USB-kabel
-6 krokodil connectoren
-Laptop of computer
-Processing geïnstalleerd op uw computer (www.processing.org)
-De Arduino software geïnstalleerd op uw computer (www.arduino.cc)
U moet weten hoe de Arduino software-omgeving gebruiken om te uploaden naar aanleiding van uw microcontroller code. Het lezen van de eerste 4 analoge ingangen en ze ontvangen via USB.
Na verwerking toepassing zal de binnenkomende waarden van de ingangen van de Arduino leest en de informatie gebruiken om een lijn te tekenen.
Input wordt als volgt gelezen:
Analoge ingang 0 = rechtervoet TENEN
Analoge ingang 1 = rechts voet van hiel
Analoge INPUT 2 = TENEN van de linkervoet
Analoge ingang 3 = Left voet van hiel
Voor Arduino microcontroller code en verwerking visualisatie kijk hier >> http://www.kobakant.at/DIY/?cat=347
Omdat elke slipper persoonlijk is en afhankelijk van de exacte materialen die u gebruikt en de manier waarop u naai ze samen, zal het bereik van de variabele weerstand zijn verschillend voor elke sensor (juiste teen rechterhiel, links teen, linker hiel). Dit is de reden waarom er een drempel-functie in de verwerking applet is.
** EENVOUDIG DREMPELMETHODE NU UITGEVOERD **
Er is een functie van de drempel in de verwerking-applet waarmee je de MIN en MAX waarden instellen voor uw sensor. Dit zal liggen tussen 0 en 1023.
Om erachter te komen wat deze drempels zijn en overstappen naar de tekenfunctie moet u om te lezen van de instructies in de code en hen volgen.
MIN drempel moet iets boven staat rust en MAX drempel moet maximale waarde verkregen wanneer zo hard mogelijk te duwen op de vreugde-Slippers.
Ik ben momenteel ontwikkelen van verschillende toepassingen, ook spelen voor de Joy Slipper. Ik ben ook bezig met het verbeteren van de slippers en zou het waarderen alle feedback die je mij geven kunt na het lezen van al deze Instructable.
Bedankt en geniet van