Stap 3: Webpagina gebruiken Code uploaden naar apparaat
Deze instructie #include is automatisch toegevoegd door de Spark-IDE.
#include "SparkButton/SparkButton.h"
#include "application.h"
/ ** * De variabelen declareren. * / unsigned int nextTime = 0; Volgende keer lus
SparkButton b = SparkButton();
int led2 = D7; Dit is de ingebouwde tiny rechts van de USB-aansluiting
void setup {/ / D7 pin als output initialiseren
pinMode (led2, OUTPUT); Serial.begin(9600); b.begin(); }
void loop {if(Time.now() % 2) {digitalWrite (led2, hoge);
} else {digitalWrite (led2, laag);} als (nextTime > millis()) {terugkeer;}
int timestamp = Time.now(); int uur = Time.hourFormat12(timestamp); int minuten = Time.minute (timestamp) / 5; int tweede = Time.second (timestamp) / 5; b.allLedsOff(); b.ledOn (uur, 32,0,0); b.ledOn (minuut, 0,32,0); b.ledOn(second,0,0,32); if(Second == Minute) {b.ledOn(second,0,32,32);} if(second == hour) {b.ledOn (tweede, 32,0,32);} if(hour == minute) {b.ledOn(hour,32,32,0);} als (uur == minuut & & uur tweede ==) {b.ledOn (uur, 32,32,32);} nextTime = millis() + 200; }