Stap 3: Bouwen van een app
Spark bouwen navigatiemenu
Op de bovenkant van de linker kant zijn er drie pictogrammen:
- Flash: de huidige code wordt toegevoegd aan een Core/foton
- Controleer of: uw code compileert zonder knipperen fouten verschijnen op de onderkant van het scherm
- Opslaan: Hiermee slaat u wijzigingen
Op de bodem zijn er vier meer pictogrammen:
- Code: een lijst van uw apps. Ook de code-gebied op het scherm groter te maken.
- Bibliotheek: een lijst met bibliotheken u kunt
- Docs: Documentatie voor de vonk/foton
- Kernen: lijst van uw Spark Cores/fotonen
- Instellingen: wachtwoordwijziging, uitloggen, toegangstoken voor API-aanroepen
Programma's toevoegen aan uw Core
Wanneer u uw programma's maakt, zult u:
- naam van de app
- Voer de code
- Controleer of de code, fouten zullen worden aan de onderkant van het scherm in de debug-gebied
- Sla de code eenmaal gecontroleerd
- Flash de code naar het Core/foton
Hoe te beginnen leren code
Als je nieuw bent bij codering, stel ik u de voorbeelden gebruiken en laden van programma's om te zien hoe ze zijn geschreven en wat ze doen.
Geniet van het aangesloten apparaat.