Stap 10: Challenages van ontwerp
Ik heb eigenlijk meer tijd dan ik oorspronkelijk dacht bij het ontwerpen van dit. Ik gebruik de Autodesk Inventor 2011 voor het maken van de onderdelen. De STL-indeling exporteren en voer het uit door Slic3r.
De belangrijkste uitdaging was houden alle onderdelen 3D printer zonder ondersteuning. Ik haat ondersteunt.
De eerste uitdaging was de bekers draaien op de top van elkaar, waardoor de tumbler eronder te schakelen als het was niet verondersteld om te houden. Om dit te doen die ik kwam met de afstandhouders, nu ik nodig had om te voorkomen dat de spacers uit draaien met de tumbler. Om dit te doen, op de basis, is de Tuimelaar-as ontworpen met een platte kant en de tussenringen dienovereenkomstig. Dus nu de tumbler waar onafhankelijke.
Het volgende probleem was het ontwerpen van de hendel. Het heeft 2 criteria te voldoen. Eerst moet kunnen worden gedwongen de Tuimelschakelaars van inkepingen wanneer de combinatie is voltooid. Om dit te doen ik heb toegevoegd een dunne veer die zou duwen tegen de muur van de basis, net genoeg kracht te verplaatsen van de hendel in de bekers. Mijn eerste poging had ik dit voorjaar te dik en het eigenlijk de klink open gehouden zelfs als het moest worden vergrendeld. Het tweede criterium was dat de hendel moest kunnen aanvaarden de shackle zelfs wanneer de Tuimelschakelaars van de inkepingen waar niet opgesteld. Hiervoor had ik de hendel met 2 armen, 1 om te vergrendelen de shackle en 1 voor de bekers ontworpen. Dit mag de de shackle arm een sterke voorjaar om effect te hebben zodat het bewegen kon terug toen de shackle is ingevoegd en het voorjaar terug naar de shackle vergrendelen.
Vanwege het ontwerp van de hendel wordt een beetje omvangrijk en zodat de bekers in het midden van de basis, moest ik verminderen de diameter van mijn bekers. Dit 2 meer problemen, de inkepingen op de bekers gemaakt waar meer ondiep en zou niet toestaan dat de hendel ver genoeg naar de shackle ontgrendelen. Terug naar het herontwerpen van de hendel. Ik maakte de Tuimelaar arm korter en de shackle zijn langer op de hendel, dit gaf me meer beweging op de lange arm. Het tweede probleem met de Tuimelschakelaars van de kleinere was de groef kleiner werd, dit de Tuimelaar haringen ontwerp klein gemaakt. Mijn eerste poging in een enkele tuimelaar peg in een ongeldige peg, als gevolg van de zeer korte laag afdrukstijd resulteerde afdrukken niet toe de vorige laag om te koelen en een soort gobbed de peg. Dat is toen ik ontdekte dat beide tuimelaar haringen afdrukken op hetzelfde moment dit probleem opgelost.
Het overwinnen van de problemen is verzwarende, teleurstellend, vervelend, maar de meeste van alle belonen met groot gevoel van vervulling. Zelfs als het is gewoon een speeltje.