Stap 2: Laad uw code
Nu dat uw kern is online en klaar om te gaan, laten we een programma om het te downloaden. In de Spark bouwen IDE, klik op de "Bibliotheken" icon aan de linkerkant (ziet eruit als een bladwijzer) en selecteer SPARKBUTTON in de resulterende lijst en selecteer vervolgens "4_GOOD_COMBINATION. CPP". Dit zal laden omhoog sommige voorbeeldcode voor het beheersen van uw Spark knop schild. Tenslotte, tikken "Dit voorbeeld gebruiken." Sinds de tijd die in dit voorbeeld is geschreven, Spark.io sommige van hun internals is veranderd en u zult moeten maken een beetje verandering voordat het voorbeeld wordt gecompileerd. Verander de eerste regel van:
#include "SparkButton.h"
Aan
#include "SparkButton/SparkButton.h"
Nu kunt u het pictogram met de bliksemflits Flash deze code aan uw Core. Wanneer het licht op de kern stopt met knipperen en keert terug naar de ademhaling cyaan, u moet zitten kundig voor druk op de knoppen op uw Spark knop schild en maak verschillende oplichten lampjes. Neem een kijkje op de voorbeeldcode en zien hoe het werkt.
Wanneer u klaar bent knutselen, kopieer de code uit Deze pagina in de IDE en flash het naar uw apparaat, dan verplaatsen naar de volgende stap.