Stap 6: Voer de code!
Eerste, plaats de roterende platform in de doos. Houd het object in het midden van het platform.
Voer vervolgens het vastleggen van het beeld (de code in stap 4). Plaats je USB-licht en de helderheid toeneemt, zodat de achtergrond van het object wit is en alleen het object zichtbaar is. De positie van uw camera naar een juiste hoek en hoogte verplaatsen.
Overschakelen op de motor om het object te roteren.
Klik eenmaal ergens in het venster waar u het object kunt zien. Wanneer de tekst in de bodem "Klikt u op wanneer Ready" zegt, draai het object 90 graden links en klikt u nogmaals op.
Weer wordt hetzelfde bericht getoond. Nu kunt u uitschakelen van de motor en het object verwijderen. Klik nogmaals op en beelden worden opgeslagen waar u uw code hebt opgeslagen.
Maak een nieuwe map genaamd "gegevens" op dezelfde locatie waar u uw afbeelding weergeven (de code in stap 5) hebt opgeslagen. Plakken in deze gegevensmap "", al deze beelden.
Tot slot, de code uitvoeren. De instructies zijn:
d - rechtsaf
een - bocht links
w - opdagen
s - afslaan
+ - inzoomen
--uitzoomen
y - omhoog
h - omlaag
g - move links
j - rechts verplaatsen
i - rechtsom
k - anticlockwise te roteren
U kunt de opnames om GIF-bestanden te maken.
U kunt zelfs exporteren de code bekijken om een uitvoerbaar bestand voor zowel Windows als Linux en delen met uw vrienden. Zo kunt u uw 3D-beelden delen met je vrienden in plaats van de gebruikelijke afbeelding waarmee u kunt zien slechts een deel van een object. Dit kan zinvol zijn in het delen van wat je maakt, zelfs kleine producten voor digitale advertenties.