Stap 3: Maak het gezicht
[PS-i excuses op voorhand dat deze stap is zo lang, het is gemakkelijk, maar ik ben alles uitleggen. De andere stappen zal niet zo lang :)]
Als u wilt dat laag maakt, moeten we eerst om de laag-editorte openen. Op de top is er een horizontale werkbalk. Het pictogram dat wordt weergegeven de vellen papier die op elkaar gestapeld is het laag -pictogram, klik erop. De laag-editor zal verschijnen aan de rechterkant van het scherm. Als u wilt maken van onze nieuwe laag, klik op de groene + pictogram in de laag-editor. Een klein venster moet verschijnen in het midden van het scherm, vraagt wat je wilt om de laag te noemen en waar de laag moet worden geplaatst. We moeten alleen zorgen over de naam, dus als het naamtype in 'Gezicht' te maken.
U hebt nu een laag genaamd gezicht die automatisch boven de foto is geplaatst. Zolang we aan deze laag vasthouden (regelmatig te controleren op de laag-editor om ervoor te zorgen dat u zich op deze laag. De laag waaraan u momenteel werkt op zullen hi-verlichte) dan we niet om het even wat deel uitmaakt van de foto creëren. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat het in de juiste laag, als wanneer we de foto verwijderen, iets waarnaar het zal ook worden verplaatst, die wij niet willen.
Nu gaan we naar het maken van een pad om de contouren van het gezicht. Om dit te doen, zullen we de Bezier-Curve tool gebruiken. Selecteer het gereedschap Bézier-Curve in de linkerzijde werkbalk (zie afbeelding hieronder). Deze tool is echt handig, en we zullen gebruiken het veel in dit instructable.
Kies een plek om de contouren van het gezicht in uw foto gebruik van dit hulpprogramma. We gaan te traceren om de contouren van het gezicht, dan vullen met een gradueel kleurverloop in de kleur van hun vlees. Klik op de plek. Het maakt dit ter plaatse van het begin van het pad. Aan het eind, zullen we het toetreden tot een objectmaken. Het gereedschap Bézier-zal het trekken van een rechte lijn die aansluiten op de huidige locatie van de muis en de plaats die u zojuist hebt geklikt. Dus beweeg de muis naar een ander punt in de buurt van het beginpunt, over een duim weg. Hebt u een steile bocht, maken het dichter. We willen houden zo veel aan de omtrek mogelijk. Blijf doen dit alles rond de omtrek van het gezicht. Als je naar het oor (als het zichtbaar is) net alsof dat het er niet en stel je voor wat het gezicht zal uitzien als onder het oor en blijven. Wanneer u het haar bereikt, niet alleen mogelijk hiermee traceren de haarlijn. maken van het gezicht, zodat het over halverwege over de haren gaat (Zie afbeeldingen). Ten slotte sluit de laatste regel aan het begin te maken van het object.
U zult merken dat het wordt gemaakt volledig van rechte lijnen. Maar wij willen de regels van de kromme, dus we gaan om te doen iets genaamd bewerken zijn knooppunten. Vergeet niet hoe wij het gezicht opgespoord door te klikken op omheen? Elke klik gevormd iets een knooppunt genoemd. Deze knooppunten kunnen u bewerkt u het pad dat u trok. U kunt slepen om het bewerken van de twee lijnen aan weerszijden van hen. Maar nu, we willen hen gladstrijken, zodat er een vloeiende vorm. En met deze tool, is het gemakkelijk om dit te doen. We moeten eerst selecteren alle knooppunten die we willen gladstrijken. Er waarschijnlijk niet om het even welk die u niet wilt nu glad, maar als in de toekomst er zijn die u wilt behouden hoekige kunt u op deze manier. Eerst, klik op het tweede pictogram omlaag op de werkbalk links op. Selecteer vervolgens het gezicht. Druk op Ctrl-A om alle knooppunten te selecteren. Als die er zijn die u niet wilt nu glad, houd SHIFT ingedrukt en klik op de knooppunten te blijven scherp. Nu dat u de gewenste knooppunten die zijn geselecteerd, klik op de tiende pictogram op de bovenste taakbalk. Het toont een vloeiende curve. Het zal automatisch de knooppunten gladstrijken. Nu we een goede schets van het gezicht hebben, en alles wat overblijft is om het te vullen.
Om het te vullen, moet u weten over het pictogram vulling en lijn . Elk object dat u maakt, heeft een vulling en een lijn. De lijn is de lijn rond de buitenkant van het object. U hoeft niet een beroerte voor dit gezicht, maar als je deed kunt u haar met kleur en effect. De vulling is het gebied binnen de lijn. We zullen dus klik op het pictogram op de bovenste taakbalk met het penseel-schilderij. Het zal de vul- en lijnkenmerken tools in een doos die vergelijkbaar is met de laag een oped. Kies een kleur uit het kleurenster thats zo dicht bij het gezicht personen mogelijk op het gebied van de vulling. Beroerte, klik vervolgens op de X op de bovenkant om te Selecteer geen lijn. En het gezicht is klaar!